01.24. 2014

Werk photo of RTL Klub News filming

rtl1-s.jpg

rtl4.jpgrtl5.jpgrtl3.jpgrtl2.jpg



Photo by Gregus Maté



A tegnapi napom egy kicsit sűrűre sikerült, viszont tele volt izgalmakkal… Reggel korán kellett kelnem, hogy összeállítsam a szetteket az outfitfotózáshoz. Mondjuk nem túl sok szerencsénk volt az időjárással, mert pont mostanra lett rossz idő, és ilyenkor a pár óra után piros lesz az orrom és szétfagy mindenem… viszont amikor már elkészülnek a képek és kikerülnek a blogra, addigra mindig elfelejtem a nehezítő körülményeket és nagyon tudok örülni a végeredménynek. 

Napközben megcsörrent a telefonom és nagy meglepetésemre az RTL Klub Híradótól hívtak, hogy délután lenne egy forgatás, aminek az anyaga bekerül az esti műsorba. Onantól kezdve egész nap izgatott voltam… :) Fotózás után Máté is elkísért a felvételre és készített rólunk pár szuper werk fotót. 
A forgatás után siettem tovább budára egy megbeszélésre, aminek az eredményét 1 hét múlva árulhatom el…
A nap végén beugrottam az iPeelbe és lecsaptam pár színes telefon tokra. Estére annyira lefáradtam, hogy már nem volt erőm postot írni, így azt átcsúsztattam ma reggelre. :)
Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr775780095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása