05.14. 2014

Beauty - Skin Type Test

festy2s_3.jpg



festy1s_4.jpgfesty3s_3.jpg

Ahogy már többször olvashattátok a posztjaimban, szeretek foglalkozni az egészséges életmóddal és a szépségápolással foglalkozó témákkal. Mindig is izgattak az modern technikák és az új dolgok. Szeretek mindent kipróbálni. Ezúttal ellátohgattam a Fehérhajó Revital Orvosi és Esztétikai Centerbe, hogy részt vegyek egy konzultáción. A központ kimondottan kozmetológiai kezelésekkel foglalkozik a legmodernebb szinten. 


A beszélgetés során, megnyugtató érzés volt, hogy szerencsés géneket örököltem és nem öregszem olyan gyorsan. :) Ami még fontos, hogy az életmód is nagyon meglátszik az arcunkon, de sose késő a váltás! :) Azt beszéltük a doktornővel, hogy kipróbálnánk rajtam egy fiatalságot megőrző kezelést, ami üdébbé tenné az arcomat és lassítaná az öregedést. A konzultáció során láttam, hogy milyen fontos az állapot felmérés mielőtt bármilyen kezelést alkalmaznánk az arcunkon. Ugyan ez igaz az otthoni szépségápolásra is. Fontos, hogy ismerjük a bőrünket és az adottságainkat, mielőtt arcápolót választunk. 


Örülök, hogy hasznos dolgokat tudhattam meg és még mélyebbre áshattam magamat a szépségápolás világában… :)


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr736162585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása