02.18. 2015

Let's smile bravely!

smilepont2.jpg


smilepont.jpg
Mosolyogj bátran!
 

Sziasztok! 

Pár nappal ezelőtt próbáltam ki a Smilepoint fájdalommentes és biztonságos fogfehérítő eljárását - a fantasztikus eredményt pedig még mindig nem tudom elhinni! 

Amint beértem az otthonos, barátságos szalonba, már tudtam, hogy jó kezekben leszek: kedves, segítőkész szakemberek fogadtak, akik szakszerűen elmondták, hogy pontosan mi is fog történni a kezelés ideje alatt. Először is kétféle eljárás közül választhattam: a bio - és a normál kozmetikai fogfehérítés semennyire sem roncsolja a fogakat, de azért érdemes mindkét kezelést kipróbálni - hiszen mindenkinek más válik be! Ráadásul az egész folyamat akár egy ebédidő alatt is lezavarható.

Hát van ennél jobb? 

Igen! Amikor a kezelés után tükörbe néztem: a fogaim csak úgy ragyogtak, ami nem utolsó szempont, ha éppen a divathetekre készül az ember... :) 

Idén tavasszal vegyetek le Ti is mindenkit a lábukról és mosolyogjatok bátran! 

Puszi, Festy


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr157187281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása