04.29. 2015

Elegant trench coat with ripped jeans

festy1s_8.jpg



festy2s_9.jpgfesty3s_10.jpgfesty4s_7.jpgfesty5s_8.jpgfesty6s_8.jpgPhoto by Szín Róbert 

Outfit
Trench coat: Zara
Ripped jeans: H&M
Top: Primark
Clatch: Cango&Rinaldi
Bracelet: Cango&Rinaldi
Heels: Manolo Blahnik

Sziasztok!

Ritkán hordok ballon kabátot, de ebbe a sötétkékbe azonnal beleszerettem, mert előnyösen nyújtja a testalkatomat. Viszont most is maradtam a szaggatott farmernél, mert nem akaratam összerakni nagyon elegánan outfitet se. Szeretem a lazán nőies szetteket. Ohh, és már nagyon régen volt rajtam a kedvenc cipőm a mindig örök Manolo Blahnik. :) Néha előveszem  a kis dobozából, hogy használva is legyen, és felveszem egy eseményre vagy egy fotózásra. 
Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr637413274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása