07.09. 2015

Dubai - Photo shooting with Swarovski

img_3605.PNG



img_3603.JPG


img_3602.JPGimg_3598.JPGfullsizerender.jpgimg_3597.JPG
img_3594.JPGimg_5349.JPG

Sziasztok!

Elérkeztünk a Dubai út egyik legizgalmasabb napjához, amikor pár órára átélhettem milyen egy profi fotózás egy nagy nemzetközi márkával. Egy hatalmas luxus autó jött értem sofőrrel a szállodámhoz, és elvitt a Pálma szigetre, ahol a gyönyörűséges Sofitel szállodában tartották a fotózást.


Minden elő volt már készítve, kaptam egy szép nőies sminket és egy szuper hajat. A fotózás elején kicsit még izgultam, mert az ilyen jellegű beállított fotózáshoz még nem nagyon szoktam hozzá. Remélem, azért jók lettek a képek. :) 


Amikor este újra a meseszép szálloda szobámban voltam, és végig pörgettem a napomat, akkor arra gondoltam, hogy pár évvel ezelőtt, amikor még térképészként ültem az irodában és rajzolgattam a térképeket, álmomban se gondoltam volna, hogy valaha a világ másik részén egy ilyen profi fotózáson fogok részt venni, mint divatblogger....
Nem tudok elégszer hálát adni a sorsnak, hogy minden nap az álmaimban élhetek...


Puszi, Festy
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr397565900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása