08.21. 2015

Abu Dhabi - Swarovski trip #3

img_4133.JPG

img_4059.JPGimg_4113.JPGimg_4117.JPGimg_4130.JPGimg_4116.JPGimg_4025.JPGimg_4112.JPGimg_3991.JPGimg_4044.JPGimg_4115.JPGimg_4137.JPGimg_4092.JPGimg_4169.JPGimg_4141.JPG

Sziasztok!


Az utolsó napon meglátogattam Abu Dhabit is, ami pár órára van az autópályán Dubaitól. Egy napot töltöttem Abu Dhabiban és végig néztem azokat a helyszíneket, amik a Szex és New Yorkban szerepeltek. :) Mindenfele gyönyörű épületek emelkedtek a magasba, csak az volt egy kicsit furcsa, hogy egy lélek se volt az utcákon, mert majdnem 50 fokos hőség volt. Az biztos, hogy nem tudnék itt élni. Szeretem a meleget, de ez már nekem is túl sok. Azt hiszem Dubai egy sokkal élhetőbb város. 


Ahányszor visszagondolok erre az útra, amit a Swarovskinak köszönhetek, egyszerűen alig fogom fel, hogy ez nem egy álom volt... Még sose volt részem ilyen luxusban, pedig már sok helyen jártam. Az hiszem, ez egy örök emlék fog maradni... Tényleg mindennap hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen szerencsés vagyok a munkámmal. :) Ezért megpróbálom a legtöbb energát belerakni a blogba, amit csak tudok.


Remélem, ti is élveztétek a beszámolókat és a sok szép képet az utazásról! Köszönöm, hogy velem voltatok a posztokon át! :)


Puszi, Festy





Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr577720594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása