10.09. 2015

Gastro - Márga Bistro & Szent Donát Csopak

img_0891.JPG



img_0903.JPGimg_0918.JPGimg_1173.JPGimg_1172.JPGimg_0867.JPGimg_0867.JPGimg_0939.JPGimg_0933.JPGimg_0949.JPGimg_1176.JPGimg_1174.JPGimg_0941.JPGimg_1175.JPGimg_1178.JPGimg_1177.JPG


Sziasztok!



Pár hete egy szuper élményben volt részem, Magdival és Szauer Judittal gasztro PR-ossal. Leruccantunk a Balatonra és meglátogattunk a Szent Donát borászatot Csopakon és a birtokon lévő gasztro különlegességet a Márga Bisztrót. 


Először körbevezettek minket, hogyan készülnek a finom borok, és megismerhettük, hogyan függnek össze a különböző típusú termőtalajok a szőlő termesztéssel. Nekem nagyon izgalmas volt, mert imádom a geológiát és jó volt újra kőzeteket a kezembe fogni. Azt hiszem utoljára még az egyetemen elemezgettük az ásványokat és a kőzeteket. Lehet, hogy még nem meséltem nektek, hogy otthon a szüleimnél több mint 200 darab ásvány hever a polcokon a pincében, mert régen megszállottként gyűjtöttem őket és az volt az álmom, hogy egyszer vulkanológus leszek... Mondjuk egyáltalán nem bánom, hogy végül térképész lettem, mert ezt is imádtam! :)


Térjünk is vissza a mi kis kirándulásunkra. Miután kiművelődtünk a borok készítéséből Kovács Tamás vezetésével, megnéztük a gyönyörű kilátással rendelkező Márga Bisztrót, aminek a megálmodója Deli János. Megkóstoltuk az összes finomságot és közben élveztük a meseszép panorámát... Azt hiszem a képek magukért beszélnek!


Örülök, hogy egy napra kiszabadulhattam Pest nyüzsgéséből és kicsit feltöltődhettem itt a Balaton-felvidéken...


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr517893470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása