11.04. 2015

Fashion trends for this fall

festy-fd3s.jpg

festy-fd5s.jpgfesty-fd1s.jpgfesty-fd2s.jpgfesty-fd6s.jpgfesty-fd7s.jpgfesty-fd8s.jpgPhoto by Szín Róbert

1. Outfit (Color Blocking)
Sweater: Denim Hunter - 25.090 Ft
Pants: French Connection - 31.390 Ft


2. Outfit (The 70s)

Top: Stefanel - 42.990 Ft
Leather skirt: ESPRIT - 40.890 Ft

3. Outfit (Pastels)
Coat: Only - 11.890 Ft
Shirt: kaffe - 14.090 Ft
Jeans: Just Cavalli - 40.590 Ft
Bag: Love Moschino - 30.190 Ft


Sziasztok!

Biztos ti is vásároltatok már webshopokból és szeretitek a velük járó izgalmakat. Legalább is, én úgy vagyok ezzel, hogy imádok órákon át böngészgetni a szuper cuccok között és mindenfélét belepakolni a kosárba. Majd utána jön a nehezebb része, a szelektáció, mert túl sok mindenbe beleszerettem. Szépen leszűkítem az optimális mennyiségre, a legjobbakra és persze amiknek az ára még belefér az általam megszabott keretbe. Miután feladtam a rendelést, jöhet az izgulás, hogy mikor érkezik meg a küldemény, mert mindenkiben lakozik egy kisgyerek, aki  szeret csomagot kapni. Sokszor még a postást is kérdezgetem, hogy megjött-e már a várva várt csomagom. :)


Ebben a posztban három őszi trendet mutatnék be nektek, amit a FashionDays.hu oldalról választottam és raktam össze különböző szettekbe. Nézzük is meg őket!


Tudjátok, szeretek változatosan és színesen öltözködni, így ezt a letisztult geometriai formákkal megfűszerezett outfitet raktam össze. Ez a szép elegáns sárga nadrág meglehetősen domináns darab, így nagyon vigyáznunk kell, hogy mivel rakjuk össze.. A Color Blocking trendet csak az igazán bevállalósaknak tudom ajánlani, mert ezekben a ruhákban biztosan nem lehet észrevétlenül végig suhanni az utcákon.


A 70-es és 80-as évek stílusa mindig is közelállt hozzám. Ha választani lehetne kort, hogy mikor születhessek, akkor biztosan a hippie-k korát választanám, amikor a természetes szépség volt a divat. Szerencsére a mostani divatbemutatókon is egyre több külföldi tervező inspirálódik a 70-es évekből. Ez a hatás lassan hozzánk is eljut, és a boltokban egyre több ilyen stílusú ruhát találhatunk.


A pasztell színek sose mennek ki divatból, mert mindig hordhatóak és visszafogottak. Nőiessé és kellemessé teszik a viselőjét. Sőt én azt is vallom, hogy még fiatalítanak is minket apasztell színek.


Itt ti is tudtok böngészni az őszi terndek között a FashionDays.hu oldalán: www.fashiondays.hu/s/fall-trends-mw



Még egy kis érdekesség a shopping függőknek, hogy bárhol és bármikor vásárolhattok a Fashion Days mobilapplikációival is, ami androidra és iosra is elérhető:  https://www.fashiondays.hu/mobile/



Puszi, Festy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr388037450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása