11.05. 2015

Sport & healthy lifestyle - Gym time

fullsizerender_5.jpg



Sziasztok!



Megint egy mozgásos poszttal készültem nektek, hogy mindenkiben tartsam a lelket, így a tél kezdetén is, hogy ne adjuk fel a rendszeres sportot. Mert nem a bikini szezon előtt kell elkezdni pár héttel a feszesítést, hanem még időben! Ha kialakul egy rendszeresség, hogy edzésre járunk, akkor már nem olyan nehéz rávenni magunkat akár heti 2-3 alkalomra. 


A futás mellett úgy éreztem, hogy szükségem van egy kis erősítésre is, így elkezdtem keresni alakformáló órákat. A kézilabdás múltam miatt még mindig kicsit darabos a mozgásom, így az ugrálós tánclépéses aerobik órákat nem igazán nekem találták ki. :) Mindig próbáltam az utolsó sorba állni, hogy ne legyek olyan égő. Sajnos sose tudtam lekövetni a lépéssorokat, így az óra végére nem is nagyom fáradtam ki. :) Tehát maradok a felülésnél és fekvőtámasznál! 


Itt tudtok ti is szuper edzőtermeket találni: http://allyoucanmove.hu


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr418058106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása