05.22. 2016

GAS Jeans - Spring look

festy3s_2.jpg


festy2s_4.jpgfesty1s_5.jpgfesty4s.jpgfesty5s_3.jpgPhoto by Szín Róbert


Outfit
Dress: GAS Jeans
Bomber jacket: GAS Jeans
Bag: FURLA


Hello,

Nowdays I totally fall in love with the bomber jackets. I have a brown one, but now I chose a cute pink with flower patterns, and I combinated with a peech coloured dress, which looks like it’s made from velour. I like these clours, because they give a soft and feminine look for the user, and the simple fact, that I can wear a summer dress with heels makes me happy, because nowadays I just wear trausers and sneakers.

I think sometimes everybody has a day, when she just wants to be especially feminine and wants to wear a beautiful dress with high heel shoes to just walk across the city. 

I hope summer arrives soon and I can go out my skirts and shorts too.


With love,

            Festy




Sziasztok!

Teljesen rákaptam a bomber dzsekikre! :) A barna színű után most egy tavaszi hangulatút választottam, ezt a cuki rózsaszín virágmintásat, amit egy barack színű velúros ruhával kombináltam. Nagyon szeretem ezeket a kellemes színeket, mert nőies lágy hatást varázsolnak a viselőjének. Úgy örülök, annak is, hogy végre nyári ruhát is felvehettem egy magassarkú szandállal, mert mostanában mindig nadrágban és sportcipőben voltam.


Gondolom, ti is így vagytok ezzel, hogy vannak napok, amikor igazán nőiesek szeretnétek lenni és szép ruhában, cipőben végig menni az utcán. Remélem, most már a nyár is lassan beköszönt és elővehetem a sok szoknyámat és rövidnadrágomat! :)

Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr488726586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása