07.15. 2016

Beauty of music - Listening music with the new BeoPlay H5 earphone over the city

festy4s_3.jpg



festy11s.jpg1s_3.jpgfesty3s_3.jpgfesty5s_3.jpg3s_3.jpgfesty2s_3.jpgfesty1s_2.jpgfesty6s_3.jpg2s_3.jpgfesty9s_2.jpgfesty7s_2.jpgPhoto by Nagy Teodóra


Sziasztok!

Gondolom ti is szerettek zenét hallgatni. Ha tehetem, nekem folyamatosan zene szól a fülemben, ha éppen blogolok, utazok vagy akár gyalogolok az utcán. Ezért teljes izgalommal kezdtem el használni a B&O PLAY új vezetéknélküli fülhallgatóját, a BeoPlay H5-öt. Mintha csak nekem találták volna ki! Elég nagyméretű telefonom van, így sajnos nem tudom berakni a zsebembe, hanem csak a táskámba. Ha zenét akartam hallgatni az utcán, mindig meg kellett küzdenem a zsinórral, ami mindenhova beleakad, és sokszor még rövidebb is a kelleténél. Viszont ez a fülhallgató zseniális módon Bluetooth-szal kapcsolódik a lejátszóhoz, így szabadon tudok mozogni a telefonomtól függetlenül. Csak egy vékony vezeték fut a nyakam körül, amit pár perc viselés után szinte észre sem veszek, annyira könnyű. A kábel hosszúsága állítható, a fülharangokból pedig több méretűt és anyagút pakolt a gyártó a dobozba, könnyen meg is találtam a nekem kényelmes darabot.


Nagyon jól bevált a fülhallgató a városban való szaladgálásnál, viszont kíváncsi voltam arra is, hogyan viselkedik futás közben, mert szeretek a sportoláshoz is zenét hallgatni. Nagyon kényelmes volt, hogy amikor kocogtam, akkor nem kellett magamon végigvezetni a kábelt. Ugyanis hátul, a futónadrág zsebében hordom a zenelejátszót, és ez mindig problémát jelentett nekem. A füldugók is jól illeszkedtek a fülembe, nem csúsztak ki mozgás közben, extrém körülmények között is teljesen helytállt. :)


A rózsaszín vagy fekete színben kapható H5 mindkét fülhallgatójában van egy-egy mágnes, így ha épp nem hallgatom, akkor egyszerűen összefogom a nyakam körül, és úgy viselem, mint egy nyakláncot. Az sem egy rossz dolog, hogy ha a mágnesek összeérnek, a fülhallgató automatikusan kikapcsolja magát, így nem kell attól tartanom, hogy lemerül. A külső mellett pedig arról sem feledkezhetünk meg, hogy a H5 szintén egy kiváló Bang & Olufsen termék. A minimalista külső tiszta hangzást rejt, olyat, amit első pillantásra talán nem is gondoltam volna. A lenyűgöző minőségű Bang & Olufsen hangzást akár 5 órán keresztül is élvezhetjük, a töltést pedig kényelmesen és gyorsan megoldhatjuk a mágnesen USB töltőállomással.

Vigyázzatok vele, mert hamar rabul ejt! Könnyen meg lehet szokni ezt a szuper modern technikát és minőséget, és attól fogva végleg meg akartok válni minden vezetékes fülhallgatótoktól. Én már azt hiszem függője lettem! :)

Puszi, Festy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr818891466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása