07.22. 2016

Skagen - Minimal style for this summer

festy7s_3.jpg



festy11s_2.jpgfesty3s_4.jpgfesty2s_4.jpgfesty10s_1.jpgfesty5s_4.jpgfesty4s_4.jpgfesty12s_1.jpgfesty1s_3.jpgfesty8s_3.jpgfesty9s_3.jpgfesty6s_4.jpgPhoto by Nagy Teodóra


Sziasztok!

A mai outfit posztban egy olyan divat márkát szeretnék nektek bemutatni, amire nem rég bukkantam rá, és teljesen beleszerettem, mert igazi minőség és letisztult minimál stílusú jellemző rá, ez nem más mint a dán márka a  Skagen. A képek szerintem magukért beszélnek. Hétköznapi viseletre, de akár eseményekre is teljesen hordható darabok ezek a gyönyörű kiegészítők.


Összeállítottam egy kellemes nyári szettet, a most nagyon trendi off the shoulder toppal és egy fehér miniszoknyával, amit feldobtam ezekkel a stílusos Skagen kiegészítőkkel. Régen kevesebb órát és az ékszert hordtam, de mióta tudatosan keresem a letisztult darabokat, azóta elkezdtem velük kísérletezni. 


Nektek is ajánlom, hogy találjátok meg a saját stílusotokat és merjetek új dolgokat is bevállalni! :)


Puszi, Festy



Hello,


Today I would like to present you the Skagen, the clear, elegant and minimal style watch and jewellery brand from Danmark. I fell in love inmediatly when I met with this brand. I think, you can see below the pictures why I was so impressed by this brand so much. You can wear their products in weekdays and special occasions too.

I made a pleasure summer set, with the queen of this summer, the off shoulder top and a withe miniskirt. The stylish Skagen accessories perfectly fit for my outfit. Lately I don’t usually wear watches or any details, but nowadays I’m looking for the clear and minimal style jewellery, which completly fit to my sets.

I recommended for everyone don’t fear to try new things, because you will find your personal style easier.

xoxo, Festy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr88907830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása