09.29. 2016

NYFW - Lovely FREYWILLE jewelry

festy2s_3.jpg



festy1vs.jpgfesty6s_2.jpgfesty4s_4.jpgfesty5s_2.jpgfesty3s_4.jpgPhoto by Beauty Junkie


Sziasztok!


Egy kicsit le vagyok maradva a posztokkal a fashion weekek miatt. Most 20 napig nem voltam itthon és hétfőn repülök tovább Párizsba, de a hétvégén megpróbálom kicsit behozni a lemaradásomat. 


New Yorkban gyönyörű hangulatos helyszínekre bukkantunk Magdival, így minden outfitet szeretnék nektek megmutatni, amik ezeken a csodálatos helyeken készültek. A mai szettet West Villageben fotóztuk egy vidám kis ház tövében. Megpillantottam ezeket a házakat és egyből beleszerettem. Ráadásul tökéletesen passzolt a színes FREYWILLE ékszerekhez is. Szeretem ha a környezet harmonizál az összeállításommal. Néha már mániákusan keresem a tökéletes helyszínt....


Mostanában kicsit rákattantam a világos kék színre, így a FREYWILLE ékszerei közül is most egy ilyen színű szettet választottam az outfitemhez. :) Remélem, nektek is tetszik majd ez a poszt.



Puszi, Festy



Hello,


I’m a little bit behind myself because of the fashion weeks. I was away from home for 20 days and on Monday I’m flying to Paris again, so it’s time to catch up now. 


In New York we found places with amazing atmospheres with Magdi, and I can’t wait to show you all the outfit photos we took. Today’s look we shot in West Village next to a cute little house. I have fallen in love with these houses at first sight and they go perfictly well with my FREYWILLE jewels. I like when my outfit and environment are harmonising and sometime spend quite a long time to find the perfect location. 


Lately I’m very much into light blue, so I chose a jewelry set from FREYWILLE in this color to accessorize my look :) I hope that you will like the post too.



Kisse,
Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr5111754959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása