11.04. 2016

My pink world

festy4s.jpg


festy2s.jpgfesty5s.jpgfesty1s.jpgfesty7s.jpgfesty3s.jpgfesty6s.jpgPhoto by Nagy Teodora


Sziasztok!


Ebben a téli időjárásba egy kis vidám hangulatot szerettem volna csempészni ezzel a pasztell rózsaszín szettel. Szeretem a világoskék és a halvány rózsaszín outfitetket, mert olyan kellemes rájuk nézni.

Amikor megláttam ezt a gyönyörű rózsaszín Ray-Ban napszemcsit egyből beleszerettem és azonnal be kellett szereznem. Már régóta vágytam erre a fazonra és színre. Külföldi bloggereken láttam és tudtam, hogy nekem is kell ilyen. :) És végül rátaláltam ezen az oldalon: www.edel-optics.hu

Ez az én szemüvegem:
http://www.edel-optics.hu/ROUND-METAL-(RB3447-112-Z2)-a-Ray-Ban-toel-toel.html

Puszi, Festy



Hello,


I tried to sneak a tiny bit of happy mood into this cold weather with this pastel pink look. I like the baby blue and pale pink outfits because they are go goo to be look at. 

I fell in love with this beautiful pair of Ray-Ban sunglasses at the first sight and just had to find them immediately. I was longing to have this style and color for a long time. I saw it on international bloggers and I knew that I had to own one too :) And then finally I found them on this website: www.edel-optics.hu

These are my sunglasses:
http://www.edel-optics.hu/ROUND-METAL-(RB3447-112-Z2)-a-Ray-Ban-toel-toel.html



Kisses,
Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr111934183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása