01.15. 2017

Adventures in Dubai

27s.jpg


23s.jpg25s.jpg30s.jpg35s.jpg44s.jpg42s.jpg28s.jpg38s.jpg2s_1.jpg41s.jpg3s_1.jpg1s_1.jpg12s.jpg36s.jpg7s.jpg16s.jpg13s.jpg18s.jpg31s.jpg29s.jpg20s.jpg48s.jpg40s.jpg47s.jpg22s.jpg32s.jpg24s.jpg15s.jpg11s.jpg33s.jpg17s.jpg43s.jpg45s.jpg9s.jpg37s.jpg14s.jpg10s.jpg4s_1.jpg21s.jpg19s.jpg8s.jpg34s.jpg



Hello,


Like many of you, I love nice weather and sunshine too. And one thing that I like even better is when I can travel into the summer from the winter.
This is why I’m very happy, when I can tell you about a journey like that, as in November the Dubai Department of Tourism invited me to Dubai, the most popular city of the United Arab Emirates.
As part of a big volume campaign they invited bloggers from all over the world to see the attractions of the city. The program was very busy but unforgettable.

I flew with the Emirates airlines, and it was a real pleasure. If you want first class service, I can only recommend it. You can get a retour ticket from EUR 500, but of course prices can go up, depending on the date of the flight. Even on the economy class you can choose food from a menu card and get hot towels to refresh yourself before the meals. Furthermore, just like on overseas flights, I could choose from movies and other entertainments on my own monitor. The flight from Budapest to Dubai took 5 and a half hours but in these pleasant circumstances it went by fast.

I arrived to Dubai at 23 p.m. by local time and a private taxi from my hotel, Madinat Jumeirah was waiting for me and to take me there.
The splendor was visible even in the evening lights and then my hotel was beyond all imaginations. The main building of Madinat Jumeireh is surrounded by individual buildings, called villas and I stayed in one of them next to the seashore. The suit was beautiful with a four-poster bed, lovely terrasse, in-build wardrobe and a huge bathroom. The first night I was too excited to be able to sleep too much, so I ended up to have to start the next day with 3 hours of sleep.

I started the day in the early morning with a private helicopter tour, where I arrived with the driver who was designated to me. (Thanks to him, I got everywhere on time during the whole trip.) Seeing from bird’s view The Palm, The World, the sail-shaped silhouette of Burj Al Arab, the Burj Califa and all the other attractions was amazing. In the course of the afternoon the greatest dream of my life was fulfilled too, when I could swim and play with the dolphins. I was wonderful to be able to adore the intelligence of these nice animals from so close. In the late afternoon we went on a desert safari, where we kept crossing the sand dunes with cross-county cars until the moon rose. It was like sitting on a roller coaster, going on a steep slope after climbing each dunes. At the end of the tour we arrived at a Bedouin village, where they were waiting for us with a nice dinner and a local Bedouin dancing show.

Next morning I started my day with a hot balloon tour to see the sunrise above the desert. During this adventure I had a special fellow traveler, Rosie the falcon, with whom we became good friends after landing :) 
In the afternoon I visited a magical place, the Miracle Garden, where every surface was covered with flowers. I saw a pink heart-shaped tunnel and even an airplane made of flowers. That night I was invited to dine at Burj Alarab (the only hotel of the world with 7 stars) at the Al Iwan restaurant, where a heavenly menu was waiting for me. Everybody who is into high gastronomy should come to this place! One specialty of the restaurant was baby lamb prepared in the nicest way, and I could choose from a wide selection of salads and seafood too.

I didn’t have time to get bored the next day either, though I could spend my morning with a bit of relaxation. I sunbathed and swam in the sea, that wasn’t too warm, but if you are not chilly you will like it. Relaxing on the private beach was very nice, I loved the white sand and the azure sea. At noon I had lunch at a really fashionable place, the Armani Hotel, which was designed by the plans of the fashion genius. A sheer Armani-style was recognizable all over the place and the menu matched it too. And of course I wasn’t disappointed :). That afternoon we went to the top of the highest building of the world, the Burj Califa, where the panorama was really breathtaking. I was able to take amazing photos. 

A also visited the Aquarium at the Dubai Mall, where huge sharks and stingrays swam back and forth above my head when I crossed the tunnel through the aquarium. As a closing I watched a short but spectacular fountain show, which was followed by an awesome dinner in a close by restaurant.
My Dubai trip was a truly unforgettable experience. I can recommend it to everyone, who would like to get a look at this fairytale luxury world.


Kisses,
Festy



Sziasztok,

Mint sokan közületek én is imádom a jó időt és napsütést. Azt pedig különösen szeretem, ha a télből a nyárba utazhatok.
Nagy örömömre, most egy ilyen utazásról tudok Nektek beszámolni. Ugyanis a Dubai Turisztikai Hivataltól kaptam  novemberben egy meghívást - az Egyesült Arab Emirátusok egyik legnépszerűbb városába - Dubaiba.
Egy nagy volumenű kampány keretén belül a világ minden tájáról invitáltak bloggereket a város látványosságainak bemutatásához. A program rendkívül sűrű és egyben felejthetetlen volt.

Az Emirates légitársasággal repültem, ahol igazi élmény volt a repülés. Ha elsőosztályú kiszolgálásra vágytok, akkor ajánlom kipróbálni. A retúr repülőjegy turistaosztályon már 150 000Ft-tól elérhető, természetesen időszaktól függően felfelé változnak az árak. Még a turistaosztányon is menükártyán informáltak a járaton felszolgált ételekről, illetve étkezés előtt meleg kéztörlővel frissíthettem fel magamat. Ezen kívül - ahogy a tengerentúli járatokon szokás - mozifilmek és egyéb szórakoztató programok közül válogathattam a saját használatú monitoromon. Az út 5 és fél óra volt Budapest és Dubai között, ami hamar eltelt ilyen kellemes körülmények között.

Helyi idő szerint 23 órakor érkeztem meg Dubaiba, ahol szállodám a Madinat Jumeirah privát transzfer taxija már várt rám és egyenesen a szállodámba szállított.
A pompa már az esti fényekben is kirajzolódott. A szálloda pedig egyszerűen minden képzeletet felül múlt. A Madinat Jumeirah főépülete különálló épületekkel úgynevezett villákkal volt körbevéve. Az egyik ilyen villában laktam a közvetlenül a tengerpart mellett. A lakosztály gyönyörű volt. Baldahinos franciaágy, hangulatos erkély, beépített gardrób és hatalmas fürdőszoba várt rám. Az első este az izgatottságtól szinte alig bírtam elaludni, aminek az lett az eredménye, hogy összesen 3 óra alvással vágtam neki az első napnak.

Korán reggel egy privát helikopter túrával kezdtem a napot, ahova a nekem kirendelt sofőrrel és idegenvezetővel érkeztem. (Az egész út során nekik köszönhettem, hogy kényelemben és időben odaértem az összes programra.) Különleges élmény volt, madártávlatból szemlélni A Pálmát, az épülő Földgömböt, a Burj Al Arab vitorla alakú szállodát, a Burj Kalifát és a többi nevezetességet.

A délután folyamán az Atlantis Dolphin Bay-ben életem egyik legnagyobb álma teljesült, delfinekkel úsztam és játszottam. Csodálatos volt, testközelből is megtapasztalni, ezeknek a kedves állatoknak az intelligenciáját. Késő délután egy izgalmas savatagi safarin vettem részt, ahol napnyugtáig szeltük át a homokdűneket terepjárókkal. Olyan érzés volt, mintha hullámvasúton ültem volna, egy homokbucka tetejére érve meredek lejtmenet következett. A túra végén egy beduin faluba érkeztünk, ahol finom vacsorával és jellegzetes beduin táncműsorral szórakoztattak.

Másnap hajnalban egy hőlégballon túrával indítottam a napomat. A sivatagi napfelkeltét csodáltam meg. Az élmény alatt egy különleges útitársam is volt, Rosie nevű sólyom személyében, akivel leszállás után össze is barátkoztam:)

Délután egy varázslatos helyre látogattam el. A Miracle Garden-be (Csodák Kertje), ahol mindent virág borított. Rózsaszín szív alakú lugas alagút és többek között virágba borúlt repülőgépet is láttam. Az este folyamán a Burj Al Arab - a világ egyetlen 7 csillagos szállodájának - Al Iwan éttermében volt vacsora meghívásom, ahol mennyei menüsor fogadott. Akik igazi gasztro ínyencek, azok mindenképpen látogassanak el ebbe az étterembe. Az étterem egyik specialitása a bébi bárány volt, ami fenségesen volt elkészítve, ezenkívül saláták és tengeri gyümölcsök széles választékából válogathattam.

Következő nap sem unatkoztam, a délelőtt egy kis tengerparti pihenéssel telt. Napoztam és megmártoztam a tengerben, ami nem volt túl meleg, de aki nem fázos annak kellemes hőmérsékletű. A privát partszakaszon kellemes volt a pihenés, imádtam a fehér homokot és az azúrkék tengert. Délben egy igazán divatos helyen ebédeltem, az Armani Hotel éttermében. Amit a divat zseni design tervei alapján rendeztek be. Hamisítatlan Armani-féle minimalista stílus jellemezte a helyet. A menü sor is ehhez illeszkedett. Nem csalódtam itt sem;) Délután levezetésképpen felvittek - a világ jelenleg legmagasabb épületének tetejére - a Burj Khalifa-ra, ahol lélegzetelállító volt a panoráma. Nagyszerű felvételek készültek.

A Dubai Mallban lévő Akváriumba is elmentem, ahol hatalmas ráják és cápák úszkáltak a fejem fölött, amikor az akvárium alagúton haladtam keresztül. Esteféle zárásképpen egy rövid, de látványos szökőkút bemutatót néztem meg, amit újabb fenséges vacsora követett egy közeli étteremben.
A Dudai utazásom felejthetetlen élmény volt. Mindenkinek ajánlom, aki szeretne egy meseszerű luxus világba betekintést nyerni.


Puszi:
Festy


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr5412128889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása