02.18. 2017

Beauty – Striking eyelashes

festy1s_2.jpg


festy2s_2.jpgfesty4s_2.jpgfesty3s_2.jpgPhoto by Teodora Nagy


Sziasztok,

Lassan egy éve már, hogy elkezdtem használni a Lux-Factor szempilladúsító szérumát. Esténként, sminklemosás után és reggelente, sminkelés előtt szoktam használni. Próbáltam már a szempilláimon és a szemöldökömön is, és mindkét területen szép dúsító hatást tudtam elérni.

Ahogy más beauty témájú posztoknál is szoktam, most is hangsúlyozom, hogy megéri az apróbb dolgokra is figyelmet fordítani, és egy-egy apró új szokást bevinni a napi rutinba a szépségápolás érdekében.

A dúsabb szempillákért főleg, nemde? ;-)

Puszi,
Festy

 

Hi Babes,

It’s been a year since I started to use this eyelash growth serum by Lux-Factor. I usually use it after removing my makeup in the evening and in the morning before I put my makeup on. I have tested it on my eyelashes and the eyebrows too and it works!

As I often stress, it is always very rewarding to pay attention to the details and add a few small habits to your daily routine for better personal beauty care.

Especially if it is for a really striking look, right? ;-)

Kisses,
Festy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr212282265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása