02.22. 2017

Winter adventures with Heavy Tools

festy2s_3.jpg


2s_1.jpgfesty1s_3.jpg1s_1.jpg3s_1.jpgfesty3s_3.jpg4s_1.jpgfesty5s_1.jpgfesty6s.jpg

Sziasztok,

A tél még nem ok arra, hogy otthon üljünk bezárkózva!

Én minden évben várom ezt az időszakot, amikor felmehetek a hegyekbe, és a kedvenc téli sportjaimat űzhetem. Idén Alpokba látogattam, Franciaországban, ahol Val Cenis pályáit próbáltam ki snowboarddal. A táj gyönyörű, a pályák nagyszerűek, egészen kicserélődtem, mire hazatértem. Nagyon szeretem ilyenkor egy kicsit magam mögött hagyni a sűrű hétköznapokat, hogy kikapcsolódhassak a friss hegyi levegőn.

Persze a megfelelő öltözet nélkül a téli sportolás sem lenne az igazi. Magammal vittem a kedvenc Heavy Tools snowboard ruháimat, hogy teljes kényelemben töltekezhessek fel sportolás közben ezen a csodálatos helyen.

Nektek is további szép téli élményeket kívánok!

Puszi,
Festy

 

Hi there,

You don’t have to spend the whole winter hiding in your room!

I always look forward to the winter season when I can enjoy my favourite winter sports. This time I took my snowboard to Val Cenis, a wonderful mountain resort in the French Alps. The landscape was simply stunning and the slopes were fantastic, not to mention fresh mountain air! It was so great to step off the treadmill and leave the busy workdays behind for a few days.

Of course, I couldn’t enjoy winter sports that much without a proper outfit. I took my favourite Heavy Tools snow wear to ensure the greatest comfort and pleasure while snowboarding.

Be active and enjoy the rest of the winter season!

Kisses,
Festy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr4512282335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása