03.24. 2017

Heavy Tools - Sporty spring look

festy3s_7.jpg


festy1s_7.jpgfesty4s_7.jpgfesty6s_3.jpgfesty2s_7.jpgfesty5s_5.jpgPhoto by Teodora Nagy


Sziasztok!


Ez a tél elég hosszúra és hidegre sikeredett, annyira vártam már az első tavaszi napsugarakat. Végre megérkezett:) Ezzel összhangban az idei első tavaszi szettemet is összeállítottam.

A Heavy Tools kollekciójában találtam ezeket a szuper darabokat, amit én csak 'vitorlás' összeállításnak kereszteltek el, mivel kék-fehér kombináció, ráadásul csíkos is, ami az egyik nagy kedvencem.

Ezenfelül én még bármilyen más szabadidős tevékenységhez is ajánlom nektek ezt a Heavy Tools outfitet, mivel rendkívül kényelmes és nem utolsó sorban csinos. 

A piros bojtos fonott táskát pedig egyszerűen imádom, tök jól passzol ehhez a középkék vászonnadrághoz, de egy színes farmerhoz, rövidnadrághoz, vagy egy kisruhához is jól illik:)
Ha szemezgetnétek a Heavy Tools többi darabjai között, akkor látogassatok el a http://www.heavytools.hu/noi oldalra. 


Puszi
Festy 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr9512373763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása