08.22. 2017

La Martina - Blue and yellow together

festy1s_6.jpg



festy5s_6.jpgfesty3s_6.jpg1s.jpgfesty4s_5.jpgfesty2s_6.jpgPhoto by Arato Vivien


Outfit
Dress: La Martina
Bag: La Martina
Shoes: GANT
Sunglasses: Chloé



Sziasztok,


Képzeljétek el rátaláltam egy számomra új márkára, amibe egyből beleszerettem, és ez nem más, mint a La Martina. :)

Bevallom őszintén én eddig nem ismertem ezt a brandet, ami lovaspóló sport nemzetközileg elismert ikonikus márkája. Az argentin cég a ’80-as évek óta gyárt prémium minőségű pólófelszereléseket és ruhákat, ami azonnal elnyerte a tetszésemet. Teljesen magával ragadtak a magas minőségű bőr táskáik.

Ez alkalommal egymással komplementer színeket válogattam össze, ami tökéletes összhangot alkotott. A sötétkék ruha a klasszikus eleganciát képviselte, míg a gyönyörű bőrtáskám vidámságot csempézett az outfittembe. :)


Puszi:
Festy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr6012765450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása