09.26. 2017

New York Fashion week – Let’s Wow by Heidi Klum

12s.jpg



14s.jpg15s.jpg11s.jpg8s.jpg10s.jpg3s.jpg9s.jpg1s.jpg

6s.jpg5s.jpg7s.jpg4s.jpg2s.jpg


Tudósítás az 5. New York Fashion Weekemről

 

Az idén rendhagyó módon zajlott számomra a New York Fashion Week, mivel a Lidl együttműködés okán szuper élményekkel gazdagodtam.

Az utazás apropója pedig nem volt más, mint a Lidl első divatkollekciójának megjelenése, amit a német szupermodel Heidi Klum tervezett.

Izgalmas programokkal tarkított napokat töltöttem a Lidl jóvoltából a Big Appleben.

 

Megérkezésünket követően röviddel egy welcome partyra kaptam meghívást, ami az ikonikus The High Lineba került megrendezésre. Mindenki ott volt, aki számít. Maga a tervező Heidi Klum is tiszteletét tette, sikerült lencsevégre is kapnom. Rajta kívül még számos híres, ismerős blogger a világ minden részéről jelen volt. Spanyol kedvencemmel LovelyPepaval is találkoztam, akivel közös kép is készült. :) 

 

A következő napon egy szuper kis kihívásba vehettem részt, aminek keretén belül 3 outfitet kellett befotózni, előre meghatározott helyszíneken. Ehhez egy kis segítséget is kaptam, a hotel szobámban reggeli után egy kis túlélő csomag várt, ami praktikus eszközökkel volt tele a sikeres teljesítéshez. Ezzel a kis játékkal gyorsan el is telt a nap. Amint végeztem, már mehettem is vissza a hotel szobámba, hogy készülődjek a Lidl esti divatbemutatójára. 

 

A show része volt a kollekció prezentációja is, ahol testközelből is megismerhettem az egyes kreációkat. Az anyagok finom tapintásúak voltak. A fazonok rendkívül nőiesek, elegánsak és ami a legfontosabb hordhatóak. Egyszóval egy nagyon kellemes kollekciót ismertem meg Heidi és a Lidl kooperációjában.

 

A napomat egy nagyon elegáns, ültetett vacsorás esemény zárta, ahol pazar környezetben, izgalmas személyek társaságában, különlegesen finom fogásokat kóstoltam végig.

 

A következő nap szabadon választott programokkal telt, amit úgy döntöttem, hogy városnézéssel fogok tölteni. Ellátogattam New York néhány ikonikus helyszínére, többek között a Brooklyn Bridgehez és a Wall Streetre.

 

Másnap záróakkordként a Lidl Heidi Klum kollekciójának sajtótájékoztatójára voltam hivatalos. Számos médium képviselője bombázta kérdésekkel Heidit, így egy csomó hasznos információt megtudtam a projektről, amit már ti is megvásárolhattok szeptember 18.ától a Lidl üzleteiben.

 

Nagyon boldog vagyok, hogy egy ilyen nagyszabású divat kampány promóciójában részt vehettem. 

 

Sok puszi

Festy 


Promoted post 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr1912899234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása