10.30. 2017

Promod winter campaign with me

festy2s_4.jpg


festy3s_4.jpgfesty4s_4.jpgfesty1s_3.jpg



Sziasztok,


Nagy megtiszteltetésben részesített az egyik kedvenc francia divatmárkám: én lettem a Promod új kampányának arca.

Minden országban, ahol elindult az akció, egy helyi blogger segítségével ismertetik meg az új télikabát kollekciót azokkal, akik az igényes francia stílust keresik a téli szezon közeledtével is. Én pedig az a szerencsés vagyok, aki a hazai promóció arca lehet. Így most országszerte megjelentem a Promod üzletekben az új kabátjaimban : -)

Izgatottan siettem a legközelebbi plázába, amikor megtudtam, hogy kikerültek a plakátok, mert alig vártam, hogy végre nagyban kinyomtatva is láthassam a fotóimat, amiket egyébként mindig csak kicsiben láthatok a weben. Gyorsan le is fotóztam őket emlékbe : -)

A képeket a fotósom, Arató Viven készítette, aki most is kitűnő munkát végzett. Nagyszerű volt ekkora méretben látni a csodaszép fotóit!

Ha ti is szeretnétek stílusosak maradni a téli a szezonban, akkor valószínűleg gyakran találkoztok majd a plakátokkal a Promod üzletekben ; -)


Puszi,
Festy


Hi Babes,

I’ve been honoured by one of my favourite French fashion brands, and now I’m the face of Promod’s new winter promotion campaign.

In each country involved, a blogger had been selected and invited to promote the new winter collection, and I am the lucky one who was chosen for this awesome project. Visit any Promod store in Hungary and you will spot me in the posters encouraging you to find your new coat for the winter that best fits you.

When I heard the posters had appeared in the stores, I was so excited that I ran to the nearest shopping mall to check them out at once. It was so lovely to see the photographs printed out. Otherwise, I could only view them on the web.

The photographs were shot by Vivien Arató, who made an excellent job, as she always does.

If you wish to stay chic in the winter season, too, you will find these photos in your favourite Promod stores ; -)

Kisses,

Festy

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr7913112490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása