01.26. 2018

Oriental grandeur – Divo Style

festy1s_1.jpg



festy3s.jpgfesty2s_1.jpgfesty4s.jpgfesty5s_1.jpgPhoto by Globetrekker blog


Szöul egy ezerarcú metropolisz, ahol a high-tech kultúra együtt él az évszázados tradíciókkal.

Imádtam belevetni magam a tízmilliós főváros forgatagába, szerettem volna minél többet felfedezni belőle. Nem is gondoltam, hogy mekkora kontraszt van a város egyes részei között, amíg nem látogattam el a királyi paloták egyikéhez, a Csangdokkung Palotához. A palotát egy hatalmas park veszi körül; ebben az oázisban az ember nem is gondolná, hogy a világ egyik legnyüzsgőbb városában jár.

Nagyon kíváncsi voltam a város számomra új arcára, ezért az alkalomhoz illő outfitet választottam, ami jól képviseli az ázsiai kultúra időtlenségét. Egy gyönyörű, ázsiai mintázatú selyemruhát és egy hasonló Gucci papucsot kombináltam a tökéletes összhatás érdekében.

Nem is hinnétek, hogy egy ilyen ruháért egyáltalán nem kell messzire utazni. Még Budapesten szereztem be, amikor felfedeztem a Divo Style üzletét. Két budai multibrand store-t működtetnek 2016 óta: egyet a Budagyöngye Bevásárlóközpontban, a másikat a Szépvölgyi út 92/e szám alatt.

Elsőrangú kínálattal rendelkeznek, az eladói csapat pedig kiemelkedően profi!

Mindenképpen ajánlom mindenkinek, aki néhány új, különleges darabbal egészítené ki a ruhatárát.

키스 (puszi),
Festy

 

Hello,

Seoul is real metropolis with an outstanding diversity of modern technology and traditional culture.

I just loved getting lost in that huge hive of 10 million people! I wanted to discover as many of its secrets as possible, and one of the biggest highlights of my stay was Changdeokgung, one of the old royal palaces. It’s like an oasis in the middle of a super busy metropolitan area. Walking in the park, along 600 hundred years old buildings makes you forget you are in one of the most modern cities of the new millennia.

I was very keen on having this kind of experience so I created an outfit accordingly that illustrates the timeless beauty of Asian cultures. I combined an oriental-patterned silk dress with Gucci slippers of similar character.

I didn’t buy them in Asia, however. I got them when I discovered Divo Style in Buda - they run two multibrand stores in the city, which offer superb selections of fine clothes and the staff are exceptionally professional!

Find them at Budagyöngye or under Szépvölgyi út 92/e if you are longing for some new fashionable pieces.

키스 (X x)
Festy

 

Hirdetés / Ad

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr3713621770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása