06.26. 2012

The Blonde Salad’s blogger meeting Chuck Bass…









Az egyik kedvenc bloggeremet Chiara-t az a szerencse érte, hogy interjút készíthetett Ed Westwick-kel a Gossip Girl sztárjával. Minden lány álma, hogy egyszer találkozhasson Chuck Bass-szel… J Philipp Plein új kampány arcának választotta Ed-et, az angol szívtiprót…
Chiara videoblogot is készített, amit itt láthattok.

http://www.theblondesalad.com/


One of my favourite bloggers, Chiara was so lucky to get the chance to make an interview with Ed Westwick, the star of Gossip Girl. It is every girl's dream to meet Chuck Bass once... :) Ed, the British handsome was chosen to be the new campaign face of Philipp Plein.
Chiara also made a videoblog which you can see here:
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr985473155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lora 2012.06.26. 13:47:16

irigykedem, meg gondolom több százezer másik lány is.. :D szerencsés nagyon. bár Ed új bajuszkája nem igazán tetszik ..

Festy 2012.06.26. 14:23:03

Ohh, én is!! Nagyon szerencsés, h találkozhatott személyesen Eddel....

adrus 2012.06.26. 19:49:18

áá mikor megláttam, én is nagyon irigy lettem:) mindkettőjüket nagyon szeretem:)

Festy 2012.06.26. 19:52:11

Igen, mindketten példaképek...:)
süti beállítások módosítása