10.07. 2012

Gryllus Dorka, Oroszlán Szonja, Király Linda és Görög Zita a kiválasztottak között

15 éves a Cosmopolitan Magyarországon 






Hogy mi a közös Gryllus Dorkában, Oroszlán Szonjában, Király Lindában és Görög Zitában? Mindannyian azon kiválasztottak között vannak, aki magyar hírességként szerepelhettek a Cosmopolitan címlapján. Megkérdeztük az olvasók kedvenc címlaplányait, milyen emlékeket őriznek a Magyarországon idén 15. születésnapját ünneplő magazinról.
Miénk a világ! – ezt az életérzést nyújtja hónapról hónapra a világ legsikeresebb lapja a fiatal nőknek. A Cosmopolitan nemcsak név, hanem fogalom is, hisz nincs olyan ország, ahol ne ismernék a magazint, amely immáron tizenötödik éve jelenik meg hazánkban.
„Mivel nem mindennap kérik fel az ember lányát Cosmo-címlapfotózásra, igazán megtisztelőnek éreztem a megkeresést”- kezdte Oroszlán Szonja. „Előttem csupán egy-két kolléganőm köszönt vissza a borítóról, nem gondoltam, hogy egyszer majd én is köztük leszek. A legnehezebb résznek a fürdőruha kiválasztása bizonyult, maga a fotózás már meg sem kottyant, igaz, napokig nem ettem előtte. Bevallom, féltve őrzök egy példányt a „magazinomból”, hogy a dédunokáimnak majd megmutathassam, egykor milyen dögös voltam” – nevetett a Madách Színház színésznője.
Görög Zita kétszer is szerepelt a magazin borítóján. Óriási ajándéknak tekinti ezt a sorstól, szerinte ugyanis itthoni modellkarrierjének épp ez a fotózás az egyik legjelentősebb mérföldköve.
„Túlzás nélkül állíthatom, hogy a magazinnak köszönhetem azt, hogy nemcsak a külföldi kifutókon, hanem itthon is ismertté váltam.  Az, hogy valakit a Cosmo címlaplányának választanak, a világ minden pontján komoly referenciának számít.  Akkor már rutinos modell voltam, sőt, külföldi magazinok címlapján is szerepeltem korábban, mégis nagy izgalommal és meghatódottsággal töltött el, hogy egy magyar lap is kíváncsi rám” – mondta Zita.
Gryllus Dorka, aki saját bevallása szerint kisfia mellett élete legboldogabb időszakát éli, többször is hódított a magazin címlapján.
„Amikor kikerült az újság az utcára, egy ismerősöm azt kérdezte, büszkék-e rám a szüleim. Remélem, hogy azok voltak!”- mosolygott a színésznő. „Az azóta eltelt években olyan sok öröm ért, hogy nehéz felsorolni: rengeteg szép szerep, nagy találkozások, izgalmas utazások, turnék, koncertek és persze a legnagyobb változás és öröm az életemben, hogy fél éve reggelente egy kisfiú ébreszt.”
A magazin 10 éves ünnepi borítóján szerepelhetett Király Linda
„Minden tekintetben ragyogó korszakomat éltem akkor, testileg és lelkileg is kirobbanó formában voltam. Emlékszem, az események villámsebességgel követték egymást: a felkérés és a fotózás megvalósulása között mindössze másfél hét telt el, így ha akartam volna sem lett volna lehetőségem arra, hogy extra fogyókúrába kezdjek, vagy különleges szépségpraktikákat vessek be a nagy napot megelőzően”- mesélte az énekesnő.
A 15. születésnapját ünneplő Cosmopolitan meglepetéssel készül, ugyanis a szülinapi számuk címlapjáról olyan nemzetközileg is elismert, magyar sztár köszön majd vissza, kinek lábai előtt hever az egész divatvilág.
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr375473065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2012.10.16. 20:15:56

Kozmopolita = szex a jobb váll fölött? Ez valami metakommunikációs izé.
süti beállítások módosítása