08.03. 2013

Memories from Thailand


Outfit:
Dress: Khao San road market
Cardigan: Mango
Bag: Mexx
Sandals: Breshka
 
 
A barátnőimmel Iszak Esztivel, Emesével és Dórival (PandArte bloggere), sokszor szóba kerül, hogy a közel jövőben egy csajos nyaralásra kéne menni Ázsiába. Pár éve minden évben szerveztem kalandtúrákat kisebb csoportoknak, így fantasztikus helyekre juthattam el... Ezeket az élményeimet osztom meg veletek a Travel rovatomban, hogy azokat is,  elkalauzolhassam, ezekre a gyönyörű tájakra, akik a blogot olvassák...
Ma egy kicsit nyugisabb napom van, és nosztalgiáztam az utazásos képeim között, amikor ráleltem a thaiföldi képeimre, amiket az úszó piacon készítettem. Még mindig az orromban érzem azokat a különleges illatokat, amiket a távol kelet utcái árasztanak magukból... Az elefánton való lovaglást sajnos nem tudtam próbálni ki, mert tériszonyom van, így csak néztem és fotóztam a többieket... 

We often talk about a future Asian holiday we would like to do together with my friends, Eszti, Emese and Dóri.
I used to organize adventure tours for smaller groups every year so I could get to fantastic places...
I always share my experiences with you in my travel section so that you can see these wonderful landscapes as well...
 
I have a quiet day today so I was browsing my travel photos and came across these ones of Thailand's floating market. I can still feel the special smells of Far Eastern streets... Unfortunately I couldn't try elephant riding because I have a fear of heights, therefore I only watched the others and took photographs of them...
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr235472795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása