02.02. 2014

Beauty product test - Himalaya

h1.jpg

h2.jpgh3.jpg



A héten nagy meglepetésemre érkezett egy Himalaya beauty csomag, hogy teszteljem. Pont jókor jött, mert már kezdtem kifogyni a The Body Shop-os krémeimből. Télen sokkal több testápolót használok, mert sajnos nagyon szárad a bőröm. Gondolom, nemcsak én vagyok ezzel egyedül, hogy a lábszáramat sebesre vakarom, amikor lustaságból elhanyagolom a hidratálását… Ki is próbálom rá ezt az intenzív kókusz vajas testápolót! :) És megfogadom, hogy legalább minden nap egyszer bekenem vele! :) 

Azt hiszem, ajakápoló mániás vagyok, így mindig tartok egyet minden táskám belső zsebében. Sokáig Carmex-et használtam, de az utóbbi időben elkezdtem kísérletezni más márkákkal is. 
Az arcomra fektetem a legtöbb figyelmet, így minden este és reggel hidratálom, viszont arra kizárólag csak is kozmetikusnál vett professzionális termékeket használok. 
Igazából a legfontosabbnak azt tartom, hogy naponta 2-3 liter vizet megigyak és sok gyümölcsöt fogyasszak, hogy egészséges maradjon a bőröm és a hajam. Már csak egy kis napsütés vagy tengerpart hiányzik, hogy elfelejtsem a hideg okozta károkat a bőrömön… :) 
Puszi, Festy

 

I got this Himalaya beauty package to test this week for my great surprise. It was a good timing as I was just about to run out of my creams from The Body Shop. I use much more body milk in winter because my skin is very dry unfortunately. I'm sure that I'm not the only one who scratches her leg all the time because I neglect to hydrate it! :)

I promise, I will put the new cream on my leg once a day! :)
I think I am obsessed with lip balms so I always keep one in my bag. I used Carmex in the past but I have started to experiment with different brands recently. 
I focus on my face the most so I hydrate it every evening and morning but I only use professional products for it purchased at my beautician. 

The most important for me is to drink 2-3 litres of water every day and eat fruit to keep my skin and hair healthy. Only some sunshine and the sea are missing now to be able to forget the harms on my skin caused by the cold weather... :)
x x, Festy


 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr205793951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Müller Péterné 2014.02.02. 14:55:12

Egyetértek :) én is minden táskámban (+ a kátom zsebében) tartok ajakáplót, vizet is legalább 3 litert leküldök naponta és csak is kozmetikusomnál vásárolt hidratálóval kenem az arcom. Kíváncsi leszek a tesztek eredményére. Puszi

Mira Galaham 2014.02.02. 17:52:31

Te hogyan és miért kapsz ilyet?? Én is szeretem a Himalaya cuccokat... :)

Festy 2014.02.02. 22:12:37

@Müller Péterné: De jó, ennek örülök, hogy más is ugyan azokat alkalmazza! :) Én is kíváncsi leszek az ápolókra. A Facebookon az olvasók azt írták, hogy jó termékek és szeretik őket. :) pusziii

Festy 2014.02.02. 22:13:18

@Mira Galaham: Megkeresett a cég, hogy teszteljem a termékeiket. :)
süti beállítások módosítása