Teljeskörű átalakításba kezd az egyedülálló nemzetközi és exkluzív kínálatáról ismert Arena Plaza. Tavasztól őszig több fázisban újul meg a piacvezető bevásárlóközpont kínálata. Számos üzlet új helyen, nagyobb területen, megújult designnal várja a vásárlókat, a divatrajongók emellett még több márkából választhatnak majd. A közel 30 márkaboltot érintő átfogó változás legfontosabb célja a vásárlás megkönnyítése, a vásárlói élmény további fokozása. Őszre megújult környezetben, még tágasabb terekben, még több márkából választhatnak az Arena Plaza vásárlói.
Kétszintesre bővül a Zara és a H&M, érkezik a Massimo Dutti
Sokak kedvence, a Zara számos újdonsággal készül őszre. A legnagyobb spanyol divatmárka üzletében ősztől két szinten, még szélesebb választékból szerezhetjük be gardróbunk legfrissebb darabjait.
Az Inditex-csoport azokra is gondolt, akik az elegáns, exkluzív darabokat részesítik előnyben: ősszel érkezik a Massimo Dutti.
Kényelmes és csinos fehérneműért pedig érdemes lesz benézni a hazánkban először az Arena Plazában nyílt, megújult és kibővült Oysho márkaboltjába is. Az Oysho április 18-tól a földszinten található meg.
Más fontos változásnak is örülhetünk: a svéd divatóriás, a H&M szeptembertől két emeleten, még nagyobb kínálattal, újjászületve lepi meg a vásárlókat. A változásokról folyamatos, részletes tájékoztatás elérhető az Arena Plaza weboldalán és Facebook-oldalán is.
Többlépcsős megújulás a még kényelmesebb vásárlásért
Az átalakítások során, folytatva az eddigi koncepciót, az egy szegmensbe tartozó üzletek egymás közelébe kerülnek. A világszerte széles körben alkalmazott, hazánkban elsőként működő tematikus elrendezés előnye, hogy a bővülő kínálat még jobban áttekinthető és összehasonlítható, kedvenceinket így még könnyebben választhatjuk ki. Egymás szomszédságában találjuk majd meg például az utcai divatot, a cipőt, a fehérneműket, vagy az exkluzív darabokat kínáló üzleteket. A költözések, átalakítások több lépcsőben zajlanak, így a munkálatok alatt a legtöbb üzlet folyamatosan nyitva tart.
A vásárlók kényelmét további újdonság is szolgálja. Májustól az Arena Plaza teljes területén elérhető lesz az ingyenes Wi-Fi, így ezentúl shoppingolás közben is kapcsolatban lehetünk barátainkkal és családunkkal. Küldhetünk majd selfie-t a próbafülkéből, böngészhetjük a márkák weboldalait, vagy rákereshetünk a legfrissebb divattrendekre.
Az átalakulás első „hulláma” a Vagabond, a Sugarbird, a Geox, a Marlboro, a Kristóf, a Levi’s, a Garage Store és a Playmax üzleteit érinti, akik új helyen nyitották meg üzletüket. A második, májusi ütem során az Art’z Modell, a Wrangler Lee, a Springfield, a Pimkie, az Opticnet, a Triumph és a Promod is új helyszínen, új üzletkoncepcióval várják majd a vásárlókat.
„Az Arena Plaza történetének legnagyobb változására készülünk. Az eddigi sikereink, az elmúlt időszak kimagasló látogatottsága is arra sarkall bennünket, hogy kövessük a nemzetközi trendeket, tovább erősítsük piacvezető pozíciónkat. Még nagyobb választékkal, új márkákkal, még igényesebb, inspirálóbb környezetben várjuk vásárlóinkat. Az átmeneti időszakban a fokozatosságra törekszünk, lépésről lépésre újítjuk meg kínálatunkat, így biztosítva vásárlóink kényelmét az átalakítások alatt. A következő divatszezonra már egy teljesen újjávarázsolt Arena Plaza várja majd a látogatókat” – mondta el Balla Erna, az Arena Plaza center menedzsere.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.