05.15. 2014

Story of my first Manolo Blahnik - When a dream comes true…

manolo1s.jpg

manolo2s.jpgmanolo3s.jpg
manolo9s.jpgmanolo4s.jpgmanolo5s.jpgmanolo6s.jpgmanolo7s.jpgmanolo11s.jpgmanolo10s.jpg

Sok lány álmodozik egy szép cipőről vagy ruháról, amiket lehet, hogy sose kap meg… és csak nehezen tudjuk elképzelni, hogy egyszer nekünk is lesz egy gyönyörű designer darabunk… Én is így voltam ezzel a cipők királynőjével a Manolo Blahnikkal…


Először is térjünk ki arra, hogy miért is a Manolo a cipők legmagasabb szintje. Manolo Blahnik a spanyol származású cipőkészítő művész a mai napik aktívan részt vesz minden egyes fazon elkészítésében, amik kívül-belül válogatott minőségi bőrből készülnek. A kevés darabszám, és a kézzel készítés teszi kurózummá a lábbelit. A mester már régóta Londonban tevékenykedik, és az angol elitnek készíti a cipőcsodákat. Pályafutása alatt számos díjat nyert. 


A Szex és New York kultikus sorozat alapmotívuma a Manolo. A film után Amerikában is sikersztori lett a márka. Minden divatőrült álma lett. 


Az én cipőm története eléggé kalandos volt, mire rátaláltam. Majdnem egy évvel ezelőtt elkezdtem a keresését, de itthon sajnos sehol nem lehet kapni. Utána a webshopokat böngésztem, de mindegyik kiírta a rendelésnél, hogy Magyarországra nem szállítanak. Teljesen le voltam törve… :( Így két út maradt, megkérem a tesómékat, hogy rendeljék meg Angliába vagy nekem kell külföldön megvennem. Szeptemberben amikor mentem a Berlin Fashion Week-re előtte csekkoltam, hogy lehet kapni egy üzletben. Annyira izgatott voltam, hogy végre meglesz az én különleges kis cipőm, de sajnos csalódás lett a vége. Már nem lehetett kapni a boltban, mert limitált darabszámban érkezett és mindet elvitték. 


Kezdtem lemondani róla, viszont amikor megtudtam, hogy megyek Londonba az F&F show-ra, akkor tudtam, hogy ha ott nem kapható, akkor már sehol se lesz. Végül rátaláltam a földi paradicsomra, Chelsea szívében eldugva egy kis utcában ott volt Manolo Blahnik első boltja, ami tele volt a csodálatos alkotásaival. Chabyval csak kapkodtuk a fejünket a bőség zavarában… :) Mindenképpen egy klasszikus örök darabot akartam, ami majd végigkíséri az életemet… ezt a gyönyörű fekete velúr szépséget választottam. Szerelem volt első látásra… :)


Még a mai napig nehezen fogom fel, hogy egy Manolo Blahnik tulajdonosa lettem… Hihetetlen, hogy a blog kapcsán már egy ideje az álmaimat élhetem… Viszont sose fogom elfelejteni, hogy honnan kezdtem! Mindig hálás leszek a sorsnak, hogy a blogomat az elsők között indítottam itthon...


Madonna híres mondásával búcsúzom tőletek:  "Blahnik cipői jobbak, mint a szex, ráadásul tovább is tartanak. :)"


Puszi, Festy
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr176156746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lüke 2014.05.16. 07:57:02

Szegény -csúnya,öreg-Madonna cipő versus sex hmmm...........
süti beállítások módosítása