06.05. 2014

Chic outfit with the World Champion handball player Eduarda Amorim

5s.jpg

4s.jpg3s.jpg

10s.jpg2.jpg1.jpgFotó: Gregus Máté 
Fodrász: Szabó Bea

Eduarda's outfit:
Dress: Guess
Bag: Laoni
Heels: egyedi készítésű

Festy's outfit:
Jacket: H&M
Pants:H&M
Top: H&M
Necklace: Forever21



Az előző közös posztunkban ITT olvashattátok, hogyan választottunk „Dudának” új ruhákat egy csajos shoppingolós nap keretén belül. Most megmutatnám nektek az egyik végeredményt, ami egy elegánsan nőies outfit. 

Fontos, hogy mindig az előnyös testrészeinket hangsúlyozzuk ki. Eduardanak nagyon szép, izmos és hosszú lábai vannak, így a rövid szoknya nagyon jól állt a testalkatához. A sportoló lányoknak jó választás egy szép blézer is, mert nőiessé teszi a felsőtestet.

Szeretem az ilyen különleges fotózásokat, amikor „érdekes témában” készülnek képek, mert az mindig nagyobb kihívás, de persze imádtam a bulisabb részét is. Duda nem hazudtolta meg a brazilok temperamentumát és kedvességét. Nagyon jól éreztük magunkat, és rengeteget nevettünk a fotózás alatt. 

Bónuszként megemlíteném még, hogy egyik kedvenc „alanyom” pár hete a Győri ETO kézilabdáslányaival megnyerte a Bajnokok Ligáját, úgy, hogy ő volt a csapat egyik húzó embere. Büszke vagyok rá, és tényleg nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy egy világhírű sportolóval készíthettem egy közös projektet.

 

Puszi, Festy

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr536281820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.06.06. 08:44:12

a képeken is látszik, hogy a legfontosabb az önbizalom **

jooasszony 2014.06.06. 09:34:44

Csinosak az összeállítások. Talán Festy blézere nem a legszerencsésebb választás, legalábbis nekem nem tetszik. A 80 -as évek, olcsó, válltöméses és felhajtott ujjú blézere köszön vissza.

Festy 2014.06.06. 10:12:35

@jooasszony: Köszi! :) Igen, tudom, hogy sokmindenkinek nem jön be a 80-as évek ruhái. :) Én mostanában rá vagyok kattanva! :) Majd biztos kinövöm. :)
süti beállítások módosítása