09.09. 2015

As seen in Vogue - Marks & Spencer

festy1s_3.jpg



festy2s_3.jpgfesty3s_3.jpgfesty4sv.jpgny2s.jpgny1s.jpgny3s.jpgPhoto by Szín Róbert

Total look: Marks and Spencer - As seen in Vogue


Sziasztok!

Már nagyon izgatott vagyok, mert holnap kezdődik a fashion week és azzal együtt a nagy őrület. Gyönyörű divatbemutatók, szuper backstage-ek és esti partik...


A következő szett, amit befotóztunk New York utcáin az egy nagyon különleges limitált szériás Marks and Spenser Autograph  kollekció, amit a brit Vogue-ban is bemutattak. Divat őrülteknek jó hírem van, mert már nálunk is kapható a As seen in Vogue kollekció a Mammutban lévő M&S üzletben! :) Gyönyörű bőr és kötött ruhákból lehet válogatni.


Nézzük is meg, hogy én milyen outfitet raktam össze ezekből a szuper cuccokból! Egy különleges bőrszoknyát választottam, amihez selyem inget és kötött pulóvert vettem fel. Azt nagyon szeretem a kollekcióban, hogy szép letisztult, nőies darabok jellemzőek rá.


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr787771810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása