06.20. 2018

GAS Jeans - Lovely summer dress

festy4s_2.jpg



festy1s_3.jpgfesty2s_3.jpgfesty3s_2.jpgPhoto by Nagy Teodora


Sziasztok,


Akik régóta követitek a blogomat tudjátok, hogy nálam nincsen nyár kis fehér romantikus ruha nélkül. Erre a gyöngyszemre a GAS Jeans-ben leltem rá és azonnal szerelembe is estem vele. Régen találkoztam ennyire cuki fehér nyárirucival.

Még aznap, ahogy megvásároltam egy belvárosi sétához fel is vettem:) De teljesen biztos vagyok benne, hogy a következő vízparti nyaraláshoz se fog kimaradni a böröndből.

Halmozva vannak rajta, azok a részletek, amikért odavagyok. A váll résznél  a kis fodrok, a felső résznél az apró pici gombok, de a legnagyobb kedvencem az anyagában rakott felsőrész, amitől annyira egyedi ez a darab.
A lenge, enyhén A vonalú fazon pedig minden testalkaton szuperül mutat, szóval bátran hordjátok ezt a fazont, mert nem tudtok hibázni vele;)

Ha pedig kimondottan ehhez a gyönyörű GAS Jeans modelhez kaptatok kedvet, akkor irány a GAS Jeans üzletei;)


Puszi
Festy


Sponsored post

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr6214157293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása