12.28. 2017

Seoul, Gangnam - Divo Style

festy1s_6.jpg

festy2s_5.jpgfesty7s_3.jpgfesty4s_3.jpgfesty3vs.jpgfesty5s_3.jpgfesty6s_3.jpgPhoto by Globetrekkerblog


Sziasztok,


Gondoltátok volna, hogy ezt a különlegesen szép ruhát egy budapesti multibrandstoreban szereztem be? Engem is kellemes meglepetésként ért, amikor outfit beszerzőkörutam során rábukkantam a Divo Style-ra. Mindig örömmel tölt el, ha valamilyen igényes újdonságot fedezek fel. Ez a Divo Style esetében sem volt másképpen, mivel egy igazán üde színfolt a hazai divatpalettán.

Mint megtudtam ez a multibrand vállalkozás 2016 nyarán kezdte meg tevékenységét két budai helyszínen. Az üzletek a Budagyöngye Bevásárlóközpontban és a Szépvölgyi út 92/e szám alatt találhatók.

A Divo Style kínálatában francia, olasz, német, görög márkák is képviseltetik magukat, amiket néhány tehetséges magyar tervező pompás kiegészítőivel fűszereznek meg, így az összhatás tökeletesen stílusos és nőies. Ráadásul az eladók hozzáértése és kedvessége engem teljesen meggyőzött. Szívből ajánlom, Nektek, ha igazán elegáns, divatos és egyben nőcis rucira vágytok.


Sok puszi
Festy


Sponsored post

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr5813529507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása