09.16. 2020

Az első benyomások a Benq SW321C Monitorról

f1-s.jpg



Ahogy ígértem nektek, még tartozok egy beszámolóval a videoklip vágás alatt történt tapasztalataimról. A laptop mellett kipróbálhattam egy Benq SW321C monitort is, amit kifejezetten fotográfusoknak fejlesztettek ki. Eddig még sosem volt alkalmam használni színhű monitort, gondoltam miért ne éljek a lehetőséggel. Az első feladatom az volt, hogy a kis macbook air-em félretegyem és helyet csináljak ennek a 32”-os csodának. Mondanom sem kell, hogy eltelt pár nap, amíg megszoktam, hogy mindent óriásiban látok.

Az első nap elkezdtem kiretusálni a fotóimat, hogy megszokjam a képernyőt. Egy csoda volt. Minden sokkal gördülékenyebben ment, olyan részletek is előjöttek a képeken, amiket eddig esélyem sem volt látni a kis laptop kijelzőn. A videóvágásnál úgy használtam a gépet, hogy a laptop kijelzőjén az eszközöket és timeline-t néztem, a nagy kijelzőn meg a klipet. Nagyon nagy élmény volt úgy félnyelni, hogy a színhű monitort néztem közben.

Sajnos a laptop kijelzőjére nem tudtam a fényelésnél hagyatkozni, mert az annyire feljavította, kontrasztosította, hogy nem volt releváns. A végeredmény azonban nagyon jó lett, nem is tudom hogyan csináltam volna meg külső monitor nélkül. Elvileg az Eizo monitorok a csúcsak ebben a világban, kíváncsi lennék, ha kettőt egymás mellé tennénk, melyik milyen képet adna.

img_9635-s.jpgf2-s.jpgimg_9600-s.jpgimg_9650-s.jpgf3-v.jpgimg_9652-s.jpgimg_9640-s.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr8616203304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása