12.02. 2016

Beauty - Resur FX skin care

festy3s.jpg


festy1s.jpgfesty2s.jpgfesty5s.jpgfesty4s.jpgfesty6s.jpgPhoto by Nagy Teodora


Sziasztok!


Tudjátok sokszor foglalkozom az arcápolás témájával, mert szeretném jó állapotban megőrizni a bőrömet. Mindig a megelőzés a legfontosabb, mert amikor már túl késő, akkor visszafiatalítani már nem tudjuk a bőrünket. 30 felett már simán nem szégyen, ha különböző eljárásokat igénybe veszünk. Nekem a környezetemben a barátnőim is  már sokféle arckezelést kipróbáltak és mindig megosztjuk a tapasztalatainkat. 

A napokban jártam az Aesthetica Orvosi központban, ahol egy fantasztikus bőrfiatalító eljárást ismertem meg, sőt mi több ki is próbáltam. De még mielőtt elmesélném nektek, hogy milyen volt maga az kezelés, szeretnék néhány szót említeni a klinikáról, ahol szuper ellátásban volt részem.

Az Aesthetica Orvosi központ most már több mint 2 évtizedes nemzetközi háttérrel rendelkezik. Magyarországon az elsők között jelent meg a szépészeti és magánegészségügyi szolgáltatások piacán. Immár az ország több pontján is üzemel.


A kiemelkedő technikai felszereltséggel rendelkező központ a legkorszerűbb eljárásokat alkalmazza, ezenfelül az Aestheticaban dolgozó tapasztalt orvosok, nővérek szakterületük elismert képviselőik, így biztos lehetsz benne, hogy a legjobb kezekben vagy és nem utolsó sorban mindezt megfizethető áron veheted igénybe. 


A lézeres bőrmegújító kezelés - amit én is kipróbáltam - rendkívül hatékony és biztonságos eljárás, elsősorban a statikus ráncok kezelésére szolgál.


Ezek a ráncok, akkor jelennek meg, amikor a bőr elkezd rugalmasságából veszíteni, ilyenkor ajánlott M22 multiplatform berendezéssel végrehajtott eljárás.


A kezelésemet teljeskörű orvosi konzultáció előzte meg, a minél látványosabb eredmény elérése érdekében. 
Bevallom ekkor még eléggé izgatott voltam, ezeregy kérdés cikázott a fejemben. Mint pl: mennyire fog fájni? Milyen lesz a bőröm a kezelés után? Stb. Szerencsére ezeket a kérdéseket fel is tehettem, anélkül, hogy kellemetlenül éreztem volna magam, mivel a doktor úr és az asszisztens hölgy is készségesen válaszoltak minden felmerülő kérdésemre.

A Resur FX kezelés kezdete előtt helyi érzéstelenítő krémet helyeztek fel az arcomra. Kb 15-20 perc elteltével elkezdett bizsiregni, elzsibbadni az arcom, ekkor letörölte az asszisztens hölgy a krémet és kezdődhetett a kezelés. A doktor úr mégegyszer szemügyre vette az arcomat, ellenőrizte a bőrszínemet és az alapján állította be a erősségi fokozatot az M22-es gépen.


Az arcom minden egyes négyzetmillimétere precíz kezelést kapott. A lézerfény kis négyzet alakban érte a bőrfelületet. Ugyan elég magas fájdalomküszöbbel rendelkezem, de nagyobb fájdalomra számítottam. Kicsit volt csak kellemetlen érzés, ahhoz tudnám hasonlítani, mintha csipkedték volna az arcomat. A teljes kezelés csak 25-30 percet vett igénybe. Utána egy pici bőrpír és egy-két napig  mikrohámlást tapasztaltam a bőrömön, de egyáltalán nem zavaró mértékben. A tökéletes eredmény érdekében 3-6 alkalomnyi kezelés szükséges összesen, 4-6 hetente. 


Mindenkinek csak ajánlani tudom a Resur FX kezelést, aki egyenletes bőrfelszínre vágyik statikus ráncok nélkül.


Engem meggyőzött, már az első kezelés után látványos volt az eredmény. Felfrissült az arcbőröm és enyhültek a mikroráncok. Ilyenkor télen a legnagyobb hajtásban sokkal nyúzottabb szokott lenni az arcom, mint most az első kezelés után.


A Resur FX kezelést még kombináltuk a Botox-szal, mert nekem már ezelőtt kétszer is alkalmazták az eljárást, és én nagyon elégedett voltam vele. Sajnos a homlokomat folyamatosan ráncolni szoktam és nem szeretném, ha mély barázdák alakulnának ki. Ezért megelőzés céljából évente egyszer használom ezt a módszert. Sok mindent próbáltam már az arcomra, de nekem ez vált be eddig a legjobban.  

Az esztétikai célú botox kezelést ránctalanításra az arc mimikai izmainak kezelésére, illetve az arc karakterének formázására alkalmazzák. Ez az eljárás azok számára nyújt ideális megoldást, akik nem műtéti eljárás keretében szeretnék korrigálni vagy csökkenteni a már kialakult dinamikus, mimikai ráncokat. Ezek a ráncok az arcizmok folyamatosan ismétlődő mozgása miatt alakulnak ki. A botox kezelés eredményeként eltűnik a haragos, mérges vagy szomorú tekintet, az egész arc fiatalosabbá, pihentebbé, sugárzóbbá válik. Az eljárás kb. 15-20 percet vesz igénybe.


A kezelés megkezdése előtt fertőtlenítették a kezelt területet és helyi érzéstelenítést is kaptam. A botox készítményt vékony tűvel juttatták az arcbőröm alá, a mimikai izmokba. Ez olyan érzés volt, mint egy szúnyogcsípés. A kezelés után pici bőrpír jelent meg az arcomon, de ez rövid időn belül elmúlt.  A doktor Úr javaslatára kezelés után intenzíven grimaszoltam, ez azért volt fontos, hogy az izmok még hatékonyabban felvegyék a hatóanyagot.
  
A kezelés hatása 4-5 nap múlva jelentkezik, de a teljes hatás kb. 10 nap múlva látható. A kezelt izmok ellazulnak, a ráncok kisimulnak. Ezáltál nem tudom ráncolni a bőröm a kezelt területen.  Szerencsére az arc többi izmára a botox kezelés nincs hatással, így nem veszítem el a természetes mimikámat. Hatása 3-6 hónapon keresztül tart.

Remélem nektek is segítettem ezzel a részletes poszttal, hogy milyen szépészeti kezelést próbáljátok ki. Mindenképpen be fogok nektek számolni a kezelés sorozat végén az eredményről.


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr3312018993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása