07.14. 2020

Egészséges és trendi lábbelik

festy4s.jpg


4s.jpgfesty2s.jpg3s.jpgfesty3s.jpgfesty1s.jpg1s.jpg



Sziasztok!

Képzeljétek, végre, úgy tűnik, befejeződik a lakás felújítása – már amennyire ez valaha befejeződhet, mert persze mindig találok valami apróságot, amit szeretnék, vagy egy kiegészítőt ami még hiányzik. De, nagy vonalakban készen állunk, számomra az egyik legfontosabb kiegészítő már megvan a lakáshoz. Tudni kell, hogy nekem télen - nyáron fázik a lábam ezért szuper választás volt a Scholl klumpa amit még a költözés alatt beszereztem, hogy kényelmesen teljenek a rohangálós napjaim, mert élmény bennük minden lépés.


Az utóbbi időben annyit voltam talpon, ahogy a lakberendezési boltokat és a design üzleteket vettem sorra, akár 10-15 000 lépést is megtettem naponta! Mindig is aktív életet éltem, és sportolóként is tudom, hogy nagyon fontos a jó lábbeli, ha sokat gyalogolunk, de meglepődtem, hogy az üzleteket járva is ilyen komoly távokat tettem meg. Nem is csoda, ha az egész napi talpalás után sem éreztem magam fáradtnak, a lábaim élvezték a kényelmet.


Ezért is kerestem olyan lábbeliket, amelyek megállják a helyüket a ruhatáramban, passzolnak a stílusomhoz, de közben kényelmesek és hosszú távon sem fárad el bennük a lábam. A jó cipő ugyanis az egész testre, az izmokra, az ízületekre és a testtartásra is hatással van, ezért fontos, hogy milyen cipőt viselünk nap, mint nap. A Scholl papucsok híresek arról, hogy egészségesek, de be kell vallanom nektek, hogy engem is meglepett, milyen sok szuper modelljük van! Ez a kényelmes klumpa fazon azonnal megtetszett, mert egyrészt nagyon menő színekben kapható, másrészt a mostani trendekkel abszolút jól kombinálhatóak az új Scholl modellek.


Ti is beszerezhetitek az új, kényelmes és stílusos Scholl cipőiteket a www.gyogybolt.hu – n, Akciós termékekért pedig látogassatok el a www.schollcipo.hu weoldalra. “



Sponzorált tartalom
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr6516004692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása