12.27. 2016

Michael Kors - Romantic style in Amalfi

festy5s_7.jpg


festy6s_5.jpgfesty1vs.jpgfesty8s_1.jpgfesty4s_7.jpgfesty9s.jpgfesty2s_7.jpgfesty7s_3.jpgfesty3s_7.jpgPhoto by Teodora Nagy



Sziasztok!


Az idő csak úgy repül, ilyen gyönyörű környezetben, ilyenkor különösen szeretem, ha van rajtam egy stílusos karóra, ami segít, hogy ne veszítsem el teljesen az időérzékemet. Ehhez a romantikus szettemhez egy elegáns Michael Kors órát választottam. 

Ha egy jól variálható órára vágytok, akkor ezt a Michael Kors model szuper választás. Különleges mogyoróbarna színű bőrszíja kényelmessé teszi viselet közben. Szinte megfeledkezem róla, hogy rajtam van. Business lookhoz és laza farmer-pulcsi összeállításhoz is szoktam hordani. 


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr6612089199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása