01.26. 2012

Csere divattanácsadás az Urban:Eve bloggerével



Lívia elötte



Utána






Farkas Líviával az Urban:Eve bloggerével kitaláltunk egy ötletes fotózást. Kíváncsiak voltunk rá, hogy mi sül ki belőle, ha most nem sajátmagunk választjuk ki a fotókon viselt ruhadarabokat. Így szabad kezet adtunk egymásnak, a másik felöltöztetésére. Ráadásul az még érdekesebbé tette a feladatot, hogy mindkettőnknek teljesen más a stílusa. Nagyon izgultam, hogy Lívia milyen rucit fog nekem választani. Egy elegáns, üzletasszonyos egybe ruhát kaptam tőle. Amikor felvettem úgy éreztem, mintha rám öntötték volna…:) A fotózás után félre is rakattam az üzletben.
Köszönet a Marks&Spencer-nek, hogy használhattuk a ruháikat!!!
És Selmeczi Nórának a fotókért!

A fotózás fáradalmait ki kellett pihennünk a Guruban egy limonádé mellett…:) Úgy belemelegedtünk a beszélgetésbe, hogy észre se vettük az idő múlását. Szeretek más bloggerekel tapasztalatokat cserélni, mert nagyon hasznosnak tartom. Tehát szuper kis nap volt és örülök, hogy megismerhettem Líviát!

Kattintsatok a linkre és ott megláthatjátok a rólam készült képeket:
http://www.urban-eve.hu/2012/01/26/stiluscsere-festyvel/
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr395473286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása