03.26. 2012

Picture of the world...

Laos, Vientiane

Ezt a képet az Indokínai-félsziget egyik országában, Laoszban készítettem. Vientiánban a fővárosban ettem az életem legcsípősebb ételét. Nem tudtam megenni, pedig nagyon szeretem az erőset.


This picture was taken in Laos, in one of the countries of the Indochinese peninsula. I ate the hottest dish of my life in the capital city, Vientiane. I couldn't eat it, though I am keen on spicy food.
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr515473239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mesmerize 2012.03.26. 23:49:32

so wonderful photo!
please visit me in free time:)
http://mesmerize87.blogspot.com/

Ilka von Torok 2012.03.27. 11:02:29

Oh de csodás :)
süti beállítások módosítása