03.12. 2013

I visited the Laoni












Mielőtt kiutaztam Londonba az utolsó héten meghívást kaptam a Laonitól a showroomjába. Nagyon kedves fogadtatásban részesültem, finom sütemények és tea mellett beszélgettünk Ács Ilonával a Laoni designerével a márka kialakulásáról és a termékekről. Szó esett arról is, hogy legközelebb megmutatják nekem a műhelyt, hogy betekintést nyújthassak nektek, hogyan készülnek ezek a gyönyörű bőr alkotások. Nagy meglepetésemre választhattam egyet a sok szép táska közül. Hirtelen úgy éreztem magamat, mint egy kisgyerek az édesség boltban: azt se tudtam, hogy melyiket fogjam meg... Végül csak úgy tudtam dönteni, hogy feltettem magamnak azt a kérdést, hogy milyen típusú táskára van most szükségem. Eszembe jutott, hogy Glamour gálára még nincsen elegáns alkalmi táskám, így döntöttem emellett a különleges fekete szépség mellett. :) Hihetetlen boldog voltam, mert ez az első magyar designer táskám. 

Nagyon köszönöm a Laoni csapatának a kedves vendéglátást,
 és a csodálatos ajándékot!





Before I came to London, I had received an invitation from Laoni to its showroom. The hospitality was very kind, I was welcomed with tasty cookies and tea while we were having a discussion with Ilona Ács, the designer of Laoni about the establishment of the brand and its products. I was also told that the next time I would have the chance to see the workshop so that I can show you how these wonderful leather creations are made. For my great surprise, I was able to choose one from the nice bags. Suddenly I felt like a child in a sweet shop: I couldn't decide which one to get... Finally, I only managed to make up my mind by asking myself what kind of a bag I need right now. I realized that I hadn't had an elegant bag for the Glamour Gala yet so I chose this special black beauty. :) I was really happy because this is my first Hungarian designer bag.

Thank you so much to the Laoni team for their kind hospitality and beautiful gift!
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr135472909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása