10.16. 2013

Sushi making course for bloggers

sushi.JPG

Bloggerekkel (Oravecz Nóra, Masni blog, Fashion Addict, The Magazine) részt vettünk egy nagyon izgi tanfolyamon, ahol megtanultunk sushit készíteni. Oravecz Nóri szervezésével az Imázs japán étterem adott lehetőséget, erre a színvonalas eseményre. Én már többször próbálkoztam a sushi készítésével, mert keleti konyha függő vagyok, így elég hamar elsajátítottam a megfelelő technikát. Úgy örültem, amikor a mester is megdicsérte a remekművemet. :) A legjobb rész az volt, amikor megehettük a saját készítésű tekercseinket! 

Puszi, Festy
 
 

We participated in a very exciting course with the bloggers where we learnt how to make sushi. Nóri Oravecz organized it and a Japanese restaurant called Imázs provided the opportunity for this prestigious event. I tried to make sushi several times in the past, too because I am obsessed with eastern cuisine, so I learnt the appropriate technique quickly. I was really happy when even the chef praised my work. :) The best part was when we could eat our self-made rolls!
Xx
Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr195573004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása