11.22. 2013

Outfit - Handmade sweater by Gelléri Mirtill

festy4_1.jpg

festy3_2.jpgfesty2_2.jpgfesty1_2.jpgfesty5_2.jpgfesty6_2.jpgfesty7_1.jpgfesty11.jpgfesty8.jpgfesty10.jpgfesty9.jpg

Photo by Gregus Máté


Outfit:
Top: Gelléri Mirtill 
Skirt: Háda
Jacket: H&M
Bag: Zara
Scarf: Magenta
Pumps: Zara


A legújabb outfitemről egy fiatal tehetséges fotós, 
Gregus Máté készítette ezeket a szép képeket. Máté három éve foglalkozik komolyabban fotózással. Többféle területen szerzett már gyakorlatot: rendezvényeken, esküvőkön, partikon és divat fotózásokon.

A mai szettemnek az a különlegessége, hogy a csodaszép kézzelkötött felsőmet Gelléri Mirtill designer tervezte nekem. 
 
Mirtillel készíttetem egy rövid interjút, hogy közelebbről is megismerhessétek. :)

 

Mondanál magadról pár szót?

Gelléri Mirtill vagyok, 23 éves. Másfél éve diplomáztam a Modart divattervező szakán.  8 éve foglalkozom ruhatervezéssel, 3 éve pedig kézzel kötött pulcsik/ruhák készítésével is. (https://www.facebook.com/mf.mfuniverse?ref=hl) egy iskolai feladat során szerettem bele a technikába (http://www.behance.net/gallery/From-a-photo-to-a-vest/7126267), és a kötésben rengeteg lehetőséget látok.


Milyen módszerekkel készülnek az alkotásaid?

A hagyományos eljárástól eltérően készülnek a termékeim, keverednek egymással a kötés, horgolás, csomózás és nemezelés. sokszor használok valójában teljesen más célra szánt anyagokat a ruhákhoz, pl. szőlőkötözőt, kerti zsinórokat, textilhasítékokat. Az elkészült darabok nagyrészt méretfüggetlenek.


Hogyan hészülnek a kollekciók?

Nem alakítok ki kollekciót, a ruhák hangulattól, időtől és anyagtól függően készülnek el.  Ez bizonyos szabadságot is ad, hiszen nem kell magamat egy évben 2 vagy 4 időszakra korlátoznom, hanem akkor dolgozhatok, amikor csak szeretnék, amikor ötletem van. soha nem készül 2 egyforma darab. nagyon fontosnak tartom, hogy mindegyikből csak egyetlen egy legyen, többek között azért, mert szeretném, hogy aki megveszi, tudja, hogy az csak az övé, és senki másnak nem lehet ilyen.  A ruhák bárki számára hordható, nem extrém, de különleges, utcára, vagy fontos alkalmakra egyaránt viselhető darabok.


Milyen anyagokat használsz?

Előnyben részesítem a minőségi, természetes anyagokat, például merinó gyapjú, pamut, mohair, pálmalevél, stb.  Alapanyagaim nagy részét a Fonalclubnak köszönhetem (http://fonalclub.hu/), akik kiemelkedő minőségű, és nagyon sokféle alapanyagot forgalmazva segítik az én munkámat is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr505649641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása