05.12. 2014

Testi körkép press event

6s_1.jpg


1s_2.jpg7s.jpg4s_1.jpg2s_2.jpg3s_1.jpg5s.jpg

Ti tudtátok, hogy a magyarok kétharmada anyagi okok miatt nem étkezik egészségesen, a lakosság több mint harmada mégis tízezreket költ a dohányzásra! Nagyon fontosnak tartom az egészséges életmódot, ezért is találtam nagyon érdekesnek ezt a sajtótájékoztatót, ahol felhívták a figyelmünket ezekre a kérdésekre:

Vajon mennyire vagyunk egészségtudatosak? Milyen rendszeresen sportolunk, és kihez fordulunk, ha tanácsra van szükségünk? Miért titkolózunk az orvosaink előtt?

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:

Dr. Ács Nándor, a Semmelweis Egyetem II. sz. Szülészeti és Nőgyógyászati Klinikájának igazgatója
Béres Alexandra, fitnesz világbajnok
Nagy Adrienn, énekesnő
Pintér Adrienn (Ada), műsorvezető
Dr. Pozsgay Csilla, az MSD Pharma Hungary Kft. orvosigazgatója


Azt a filozófiát vallom, hogy csak egy életünk és egy testünk van. A szervezetünk mindet megjegyez és ha nem élünk egészségesen, akkor sokkal hamarabb el kezdünk öregedni és az idő haladtával mindenféle betegségünk lesz. Szerencsére már tizen évesen belekóstolhattam a nyugati országok egészséges táplálkozásába, amikor Németországban éltem. Az ottani nagy mamám mindig rám szólt, hogy kevesebb sót használjak, mert nem jó az érrendszerre, így szerencsére időben rászoktam a mérsékelt só használatára. Az ázsiai utazásaim megszerették velem a keleti konyhát, azóta teljesen függő lettem… :) A mozgás mindig is az életem része volt, már óvodás korom óta, ami egy jó alapot adott. És ami a legnagyobb szerencsém, hogy a dohányzás sose vonzott… 

Örülök, hogy ha az elején nem is tudatosan, de mindig is egészségesen életem, mert most érzem a testemen, hogy lassabban öregszik, mint a velem egykorúké! :)
Ne feledjétek, sose késő elkezdeni az életmód váltást! :)


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr946156508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása