07.18. 2014

FREYWILLE - How to wear stylish flashy jewelry

festy3s_3.jpg

festy5s_2.jpgfesty1s_3.jpgfesty2s_3.jpgfrey7s.jpgfrey2s.jpgfrey1s.jpgfrey8s.jpgfrey3s.jpgPhoto by Gregus Máté

Outfit
Jewelry: FREYWILLE
Scarf: FREYWILLE
Shirt: Ralph Lauren
Skirt: Látomás
Heels: F&F



Gondolom, sokan vagytok úgy vele, jó lenne követni a legújabb divattrendeket, de nem biztos, hogy teljes mértékig tudtok vele azonosulni. Én is így vagyok ezzel, a számomra már majdnem giccses kiegészítők esetében legalábbis. Másfél éve, amikor fénykorát élték a nagyméretű kövekkel teli bizsuk, én kötelezően - mint divatblogger - beszereztem párat, de sose éreztem őket a magaménak, mert jobban szeretem a letisztult formákat.

Ebben a bejegyzésben mégis mutatni szeretnénk nektek olyan összeállítást, amiben kiegészítettem a szettemet pár nagyméretű színes karkötővel. Fontos, hogy az ékszerek színvilága harmóniában legyen a rajtunk lévő ruhákéval, és kerüljük a mintás, többszínű dolgokat. Ha homogén összeállítást választunk, akkor a hangsúly áttolódik a rajtunk lévő feltűnő kiegészítőkre, viszont még se érezzük azt, hogy egy giccses, két lábon járó karácsonyfa sétál végig az utcán.

Még egy utolsó jó tanács, ha bizonytalannak gondoljuk magunkat az outfitünkkel kapcsolatban, akkor érdemes megkérdezni a környezetünket is, mert ők kívülről jobban látnak minket!

Puszi, Festy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr766522059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása