10.30. 2015

Aranyélet HBO Premier

2.jpg



3.jpg1.jpg6.jpg5.jpg7.jpg8.jpg11.jpg10.jpg9.jpg

Sziasztok!


Tegnap este ezúttal nem egy divat eseményre voltam hivatalos, hanem az HBO nagyszabású Aranyélet premierjére. Újabb sajátgyártású siker sorozat fog indulni az HBO csatornáján. Már alig várom, hogy elkezdjék vetíteni, mert az első rész teljesen megfogott, amit tegnap este láthattunk, és azt hiszem függő lettem. 

Noémi barátnőmmel, a Prieston tervezőjével jöttünk el erre a vörös szőnyeges eseményre. Még sose voltam film premieren, így nagy élményt adott nekem. Végig néztük, ahogy a színészek bevonulnak a gyönyörű designer ruháikban. Igazi színvonalas este volt. Persze mi is készítettünk pár fotót a vörös szőnyegen, hogy kipróbáljuk a varázsát! :)))


Miután mindenki megérkezett, elkezdtük feltölteni a RaM Colosseum hatalmas nézőterét, hogy láthassuk az sorozat első részét. A színpadon megjelent Hajós András és felkonferálta a vetítést. 


Már régen láttam magyar sorozatot, mert 10 éve nincsen tv-ém, ezért nagyon meglepődtem, hogy milyen színvonalas minőségű filmeket készítünk itthon. Biztos, hogy neten követni fogom ezt a sorozatot.


Utána jöttek a finom falatok az állofogadáson, és a legvégén egy kis after party, ahol lehetett táncolni. Mi inkább beültünk egy boxba beszélgetni és közben szemléltük az eseményeket.


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr408036588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása