10.21. 2016

Adventurer style for the autumn season

festy1s_4.jpg



festy4s_5.jpgfesty7s_2.jpgfesty6s_2.jpgfesty2s_6.jpgfesty3s_5.jpgfesty5s_2.jpgPhoto by Nagy Teodora


Outfit
Coat: Mango
Sweater: Benetton
Pants: Mango
Shoes: Clarks
Backpack: Marella



Sziasztok!

Sajnos megint beköszöntött az ősz és még mindig nem tudom megszokni, mert teljesen meleg párti vagyok és imádom a nyári ruhákat. De most már ideje nézegetni az őszi szetteket is!

Ezúttal a FashionDays.hu 2016-os őszi/téli kollekciójából szemezgettem magamnak pár cuccot. Sokféle stílust találhattok ITT magatoknak a FashionDays.hu oldalán. Én a Kalandort választottam, mert térképészként imádok utazni és új országokat felfedezni. Az egyetem alatt sokszor szerveztem kaladtúrákat egzotikus helyekre, és pár fős csoportokat vittem magammal. Amerre jártam azok közül a kedvenc helyem Nepálban a Himaláján volt, mert odavagyok a hegységekért és a vulkánokért. 

Ha kényelmesen szerettek lenni a hétköznapokban, akkor a Kalandor stílus biztosan nektek is tetszeni fog! Itt tudtok kutakodni a ruhák között: www.fashiondays.hu/h/női/



Puszi, Festy



Hello,


Fall is here and i still couldn’t get used to it, as I love warm weather and summer clothes so much. But now it’s high time to check out the fall collections!

This time I made a selection of cloches from the FW16 collection of FashionDays.hu. You can find many styles on FashionDays.hu and now I chose Adventurer, as being a cartographer I love to travel and to discover new countries. While studying at the university, I used to organize adventure trips to exotic locations for small groups of a few people. My absolute favorite place was Nepal, on the Himalaya, because I adore mountains and volcanoes.

If you like to dress comfortably on your regular days, then I’m sure that you will like Adventurer style too! You can browse the clothes here: www.fashiondays.hu/h/női/


Kisses,
Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr6711814511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása