10.06. 2009

Első bejegyzés

Egy szép napsütéses őszi délután megihletett, hogy képeket készítsek idén utoljára az egyik nyári ruhámról. Helyszínnek a felújított Szabadság-hidat választottuk. A vasszerkezet érdekesebbé tette képet.
Totál leggings függő vagyok:), nem telik el hét, hogy nem vettem volna fel legalább egyszer cicanacit. A bőrkarkötőket is nagyon szeretem! Úgy örültem, amikor ajándékba kaptam, egy nekem készített darabot Annamaritól. Érdemes megnézni az oldalát nagyon jó kis cuccok vannak rajta:
http://www.daragedesign.hu/




Foto by Kovács Kinga

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr125473605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dryeenn 2009.10.15. 11:22:57

éljen a blog..hajrá :)

Festy 2009.10.16. 11:16:23

Köszi, igyekszem! :)

Silverbeige 2009.11.11. 21:22:03

Szió! Ezek a fotók nagyon jók! Van benne érzelem és hangulat. Klassz a hajad a harmadikon:)

Miss Eve 2009.11.24. 08:16:06

Mindegyik foto nagyon szep de a masodik egyszeruen vilagbajnok...minden annyira egyben van rajta. A szerelesed is egyszeruen tokeletes! Gratulalok.
süti beállítások módosítása