11.26. 2010

Festy in Glamour magazine

Festy a Glamour magazinban

Last week I bought the newest issue of Glamour. While I was looking through it, I realized that there was a whole page about the Open Day. I started to look at the little pictures with excitement. Yeahhh, we are in the magazine with Dóri, as we are interviewing one of the editors, Anna:)


Múlthéten megvettem a Glamour legfrissebb számát. Miközben végig lapoztam láttam, hogy egy egész oldal a Nyílt napról szól. Izgatottan elkezdtem nézni a kis képecskéket. Jupiii, benne vagyunk Dórival a magazinban, ahogyan Annát az egyik szerkesztő lányt éppen kérdezgetjük:)


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr65473477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Café Bouclé 2010.11.27. 16:07:46

You're in the magazin?
it' amazing!
congrats! :)
http://cafe-boucle.blogspot.com/

Zitu 2010.11.27. 21:34:08

De jó!:)Mindíg olyan tüzetesen átnézem a magazint és ezt az oldalt is megnéztem vagy 2x,de nem esett le,hogy Te vagy az egyik képen:)

Festy 2010.11.29. 11:13:30

Én simán átlapoztam:)))
süti beállítások módosítása