04.30. 2012

Design Sunday












Múlthét vasárnap a barátnőmmel, a PandArte bloggerével ellátogattunk design helyekre a VII. kerületben. Nem rég költöztem erre a környékre, és gondoltam jó lenne felfedezni a kerület érdekességeit… Nagyon éhesek voltunk, így először beültünk a Simplába ebédelni, ahol éppen kézműves vásárt tartottak és élőzene szólt…. teljesen elvarázsolt a hely hangulata…. A kaja isteni volt: frissen sütött grillhús zöldsalátával és teljeskiőrlésű zsemlével…

Utána bekukkantottunk a Design Placc-ra, ahol megcsodálhattuk a designer-ek különféle alkotásait. Dóri nagyon otthonosan mozgott, mert ez az ő terepe. :) Szinte mindenkit ismert….

Miközben mászkáltunk a különböző helyek között, megpillantottam Miss KK egyik alkotását a falon. Gyorsan meg is örökítettem. Nagyon szeretem a matricáit, ezért örülök, ha sikerül egyet elkapnom… :)

 
Outfit:
Felső: Stradivarius
Nadrág: Mango
Cipő: Bershka
Óra: retro, piacról
Karkötő: Stradivarius
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr935473215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lola 2012.05.01. 14:45:40

Ó azok a táskák és fülbevalóóók *.*
Most itt is kirakodóvásár van május 1 alkalmából, de nem megyek ki, mert a héten már amit össze vásároltam az botrány:D

http://whoateallthestrawberries.blogspot.com/

Festy 2012.05.01. 15:50:43

:))) én se mertem vásárolni, mert néha meg kell állni...:))
süti beállítások módosítása