06.10. 2012

Cooking...


Tegnap kreatívnak éreztem magam. Úgy gondoltam, hogy összedobok valami finom ebédet. Szeretek kitalálni különféle ételeket. Imádom a sajtokat és a ruccolát, így ezekből állítottam össze az ebédet. Italnak készítettem egy olyan teát, amit még Szumátrán mutattak nekem a helyiek. Zöld teába friss gyömbért kell tenni, amely ad neki egy erős ízt, és még a megfázásra is nagyon jó. Desszertnek vettem aszalt gyümölcsöket. 

Összetevők: 
Csirke szárny 
Paradicsom 
Ruccola 
Olívabogyó 
Mozarella 
Majorana 
Balzsam ecet



Yesterday I felt creative. I thought to make some nice lunch. I like finding out different dishes. I love cheese and rocket, so I used these ingredients for my lunch. I also made a special tea which I learned in Sumatra. You have to put fresh ginger into the green tea which gives it a strong flavour and it is very good against colds. I bought dried fruit for dessert.



Ingredients:
Chicken wings
Tomato
Rocket
Olives
Mozarella
Marjoram
Balsamic vinegar
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr995473172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GirlieBlogger@Beauty Fashion Blog Seattle 2012.06.10. 10:23:07

Everything looks delicious.
Seattle Beauty Fashion Blog
süti beállítások módosítása