07.09. 2012

Birmingham #4












Ebben az angol esős időjárásban nem lehet mást tenni, csak a boltokat járni… J Azt hiszem ráleltem a kedvenc márkámra: az Urban outfitters-re! Sajnos még hozzánk nem hozták be Magyarországra… Mondjuk a Bershka-val is, így voltam: amikor megismertem Spanyolországban, rá párévre be is jött hozzánk. Az Urban outfitters visszaadja a kaliforniai életérzést… A hippi és a hipster stílusú rucik kedvelőinek ez maga a földi paradicsom…


In this rainy British weather you cannot do anything but shopping... I think I have found my favourite brand: Urban outfitters! Unfortunately it hasn't been launched in Hungary yet... It was the same with Bershka, I got to know it in Spain and a few years later it could be found in Hungary too. The Urban outfitters reflects the Californian feeling... It is the earthly paradise for those who love hippi or hipster styles...
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr785473141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fanni Farkas 2012.07.09. 21:52:17

Imádom a nacidat :) Megkérdezhetem hol vetted? :)

Anonymous 2012.07.12. 17:43:00

Én meg az esernyővel vagyok ugyanígy, ezer éve keresek ilyet! :) Hol vetted? :)
süti beállítások módosítása